داستان شایعه تغییر جنسیت بیلی آیلیش چیست؟

شب گذشته، موزیک ویدئوی جدیدی از «بیلی آیلیش» منتشر شد که تغییر محسوسی پیدا کرده بود. پس از آن، شایعه‌ای مبنی بر تغییر جنسیت بیلی آیلیش به انتشار رسید.

«بیلی آیلیش» موزیک ویدیوی جدیدی را برای آهنگ Chihiro از آلبوم Hit Me Hard and Soft منتشر کرد که کارگردانی آن را خودش برعهده داشته است. در این ویدیو، «آیلیش» از یک ساختمان خالی فرار می‌کند و به بیرون، جایی که در یک علفزار با فرد دیگری درگیر می‌شود، می‌رود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: شوخی هوش مصنوعی با بیلی آیلیش

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


داستان شایعه تغییر جنسیت بیلی آیلیش چیست؟

«بیلی آیلیش» در این موزیک ویدئو، به صورت عجیبی لاغر کرده و برخی از رسانه‌ها مدعی شدند که او جنسیت خود را تغییر داده است. با توجه به اینکه او قطعاً در این موزیک ویدئو خودش را گریم کرده، طبیعی است که تغییرات او باعث ایجاد شایعات شود.

Hit Me Hard and Soft سومین آلبوم «ایلیش» و اولین آلبوم کامل او در سه سال اخیر پس از Happier Than Ever در سال 2021 است. این ستاره موسیقی، پیش از انتشار آلبوم از انتشار هرگونه تک‌آهنگ یا اجرای کمپین تبلیغاتی سنتی خودداری کرد. از زمان انتشار آلبوم در ماه گذشته، «آیلیش» علاوه بر موزیک ویدیوی جدید، برای تک‌آهنگ اصلی Lunch و مصاحبه‌ای طولانی همراه با اجرای زنده در برنامه‌ی آخرین نمایش با «استیون کولبرت» حاضر شد.

تغییر جنسیت بیلی آیلیش

او همچنین نسخه‌ی پرانرژی‌تری از L’amour de Ma Vie را منتشر کرده که آن را ویرایش توسعه‌یافته‌ی Over Now می‌نامد. «آیلیش» برای حمایت از آلبوم جدیدش، پاییز امسال تور جهانی گسترده‌ای برگزار می‌کند. او به عنوان بخشی از این تور در شهرهای مختلف آمریکای شمالی، اروپا و استرالیا اجرا خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی (موضوع خبر) چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *