حمید جبلی پس از چند سال دوری، به تلویزیون باز می‌گردد

خبر خوشی برای دوستداران حمید جبلی در راه است. این هنرمند محبوب و پرآوازه پس از چند سال دوری از تلویزیون، بار دیگر برای ساخت سریال به این رسانه باز می‌گردد.

«جبلی» که سابقه‌ای درخشان در خلق آثار ماندگار برای کودکان و نوجوانان دارد، این بار نیز سریالی در همین حوزه را برای تلویزیون کارگردانی خواهد کرد. هنوز نام این سریال مشخص نشده است، اما گفته می‌شود که از پاییز امسال کلید خواهد خورد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: اختلاف ایرج طهماسب و حمید جبلی

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


حمید جبلی به تلویزیون بازمی‌گردد

این خبر در حالی منتشر می‌شود که در سال 1401، «جبلی» قصد داشت سریالی را برای تلویزیون بسازد که نویسندگی آن بر عهده خود او بود؛ اما در دی ماه همان سال خبری مبنی بر انصراف «جبلی» از ساخت این سریال منتشر شد. احتمالاً سریالی که توسط این کارگردان در دست تولید قرار می‌گیرد، همان مجموعه‌ای است که قرار بود برای رسانه ملی ساخته شود.

هنوز جزئیات بیشتری از این سریال منتشر نشده است، اما با توجه به سابقه «حمید جبلی» در ساخت آثار کودک و نوجوان، می‌توان انتظار داشت که سریالی جذاب و پرمخاطب را شاهد باشیم.

حمید جبلی

بازگشت «حمید جبلی» به تلویزیون می‌تواند خبر خوشی برای مخاطبان این رسانه باشد، به خصوص برای کودکان و نوجوانانی که با آثار ماندگار او خاطره دارند. علاوه بر این، حضور «جبلی» در یک سریال جدید می‌تواند به رونق و پویایی هر چه بیشتر فضای فرهنگی تلویزیون کمک کند.

امیدواریم که این سریال به زودی به مرحله تولید برسد و شاهد حضور دوباره او در قاب تلویزیون باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازگشت این بازیگر و صداپیشه به دنیای صدا و سیما چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *