عادل فردوسی پور: کاش می‌گفتم که چه بلایی سرم آوردند

حضور عادل فردوسی‌ پور در برنامه‌های فوتبالی، نغمه‌ای دلنشین برای عاشقان فوتبال خواهد بود. او قرار است با تحلیل‌های دقیق، به فوتبال جان می‌بخشد.

«فردوسی‌پور» در مصاحبه‌ای با اشاره به علاقه شدید خود به فوتبال می‌گوید:

شاید هر کس جای من بود با آسیب‌هایی که من خوردم، از فوتبال نفرت پیدا می‌کرد. می‌گفت فوتبالی که جوانی‌ام را برای آن گذاشتم را ول کن و گور بابای فوتبال. من، ولی در اوج زمانی که اواخر 97 و 98 خیلی داغون بودم هم باز فوتبال نگاه می‌کردم و لذت فوتبال دیدن هیچوقت در من کم نشد. حتی فکر می‌کردم شاید دیگر فوتبال ایران را نگاه نکنم، ولی باز تمام بازی‌ها را می‌بینم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


عادل فردوسی پور: کاش می‌گفتم که چه بلایی سرم آوردند

عشق به فوتبال در ذات «فردوسی‌پور» نهفته است و هیچ سختی و بلایی نمی‌تواند این شعله را خاموش کند. او در ادامه می‌گوید:

من به رفتن فکر نکردم. شاید بعضی اوقات می‌گفتم که بگویم چه بلایی سرم آورند، ولی آدم رفتن نبودم. خیلی پیشنهادات اغواکننده به من شد و من را به سمتی می‌بردند که بروم و بگویند دیدید رفت. من مهر و محبتی که از مردم می‌گیرم، همه رنج‌هایی که تحمل کردم را جبران می‌کند.

عادل فردوسی پور

«فردوسی‌پور» در طول دوران حرفه‌ای خود با فراز و نشیب‌های بسیاری روبرو بوده است. او از اوج محبوبیت و افتخار به تاریکی سکوت و ممنوعیت از کار رانده شده؛ اما هیچگاه عشق خود به فوتبال را از دست نداد. این عشق بی‌حد و مرز، او را به یکی از محبوب‌ترین و ماندگارترین چهره‌های تاریخ فوتبال ایران تبدیل کرد.

«عادل فردوسی‌پور» فقط یک گزارشگر فوتبال نیست، او نماد عشق و تعصب به فوتبال است. او با شور و اشتیاق خود، میلیون‌ها نفر را به دنیای فوتبال جادویی جذب می‌کند و به آنها یاد می‌دهد که چطور از تماشای این بازی زیبا لذت ببرند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انتقاد عادل فردوسی پور چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *