علت دستگیری پاول دورف چه بود؟

پس از اینکه مدیرعامل تلگرام در فرانسه دستگیر شد، برخی از رسانه‌ها از علت دستگیری پاول دورف صحبت کردند و فرضیه‌هایی را اعلام کردند.

برخی از رسانه‌ها گزارش داده‌اند که «پاول دوروف»، بنیان‌گذار و مدیرعامل تلگرام، به علت عدم همکاری با دولت فرانسه در هنگام ورود به این کشور بازداشت شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: پاول دورف مدیرعامل اپلیکیشن تلگرام دستگیر شد

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


علت دستگیری پاول دورف چه بود؟

شبکه تلویزیونی TF1 فرانسه اعلام کرد که دوروف در فرودگاه «لوبورژه» در حومه پاریس توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده است. این بازداشت بر اساس حکم قضایی صادر شده توسط فرانسه انجام گرفت.

«پاول دورف» که از سال 2017 در دبی اقامت و تابعیت امارات متحده عربی را دارد، پس از ورود به فرانسه طبق این حکم دستگیر شده و انتظار می‌رود به زودی در برابر قاضی حاضر شود.

علت دستگیری پاول دورف

«دورف» پیش‌تر از همکاری با دولت‌های روسیه و آمریکا نیز خودداری کرده بود. این پرونده احتمالاً توجه بین‌المللی را به خود جلب کرده و فشار بر دیگر کشورهای اروپایی برای محدود کردن فعالیت‌های تلگرام را افزایش خواهد داد.

«پاول دوروف»، متولد 10 اکتبر 1984 در سن پترزبورگ روسیه است. دوران کودکی او به دلیل شغل نظامی پدرش در تورین ایتالیا سپری شد، اما پس از مدتی دوباره به روسیه بازگشتند. دوروف از طریق خانواده مادری خود میراث اوکراینی دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی دستگیرش شدن «پاول دورف» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *