زهره حمیدی درگذشت + علت مرگ این بازیگر کهنه‌کار چه بود؟

زهره حمیدی ، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون ایران، چندی پیش، امروز، در روز چهارم شهریور ماه بر اثر ابتلا به سرطان پانکراس درگذشت.

این هنرمند که با نام اصلی زهره ربیعی مطمئن شناخته می‌شود، در سن 33 سالگی به عرصه بازیگری قدم گذاشت و با ایفای نقش در آثاری همچون دلاوران کوچه دلگشا، غزل و محله گل و بلبل به محبوبیت دست یافت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


زهره حمیدی درگذشت

«حمیدی» که متولد 8 اردیبهشت 1336 در اراک بود، تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم در رشته اقتصاد ادامه داد. او در سال 1371 با بازی در فیلم دلاوران کوچه دلگشا به کارگردانی «حسن هدایت»، وارد دنیای سینما شد و از آن پس در آثار متعددی حضور یافت.

در ماه‌های اخیر، این بازیگر با بیماری سرطان پانکراس دست‌وپنجه نرم می‌کرد. او پیش از این، در گفت‌وگویی از وضعیت جسمانی خود پس از گذراندن دوران شیمی‌درمانی صحبت و ابراز امیدواری کرده بود که با ادامه درمان بهبودی کامل خود را به دست آورد.

«حمیدی» در این گفت‌وگو از پایان مراحل شیمی‌درمانی خود خبر داده بود، اما به سختی‌های مصرف داروهای پس از آن اشاره کرده و اظهار داشت که این داروها حال او را بدتر از شیمی‌درمانی می‌کنند. او با این وجود امیدوار بود که با لطف خداوند و دعای مردم به سلامتی کامل برسد.

زهره حمیدی

«حمیدی» همچنین درباره جراحی‌ای که قرار بود از ناحیه پانکراس انجام دهد، گفته بود که خوشبختانه با تأثیر شیمی‌درمانی، نیازی به این عمل ندارد و از این بابت بسیار خوشحال است.

این بازیگر همچنین اذعان داشت که به دلیل شرایط جسمانی‌اش نمی‌تواند در حال حاضر به فعالیت‌های حرفه‌ای خود ادامه دهد؛ هرچند پیشنهادهای کاری زیادی به او می‌شود. او امیدوار بود که پس از پایان درمان، بتواند با قوت به عرصه بازیگری بازگردد و به فعالیت‌های خود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نقش‌های این بازیگر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *