غیر رسمی: رضا رویگری بار دیگر سکته کرد

طبق اعلام برخی از معتبر رسانه‌های ایرانی، « رضا رویگری » بار دیگر سکته کرد و حالا باید تحت مراقبت‌های پزشکی بیشتری قرار بگیرد.

بازیگر سرشناس و محبوب کشورمان، «رضا رویگری» که در سال‌های اخیر به خاطره‌ساز نسل‌های مختلف تبدیل شده است، اکنون تحت مراقبت‌های ویژه در یک مرکز درمانی خصوصی قرار دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


غیر رسمی: رضا رویگری بار دیگر سکته کرد

به گزارش فیگار و نقل از همشهری آنلاین، انجمن بازیگران خانه سینما در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

به اطلاع علاقه‌مندان و دوستان عزیز که در این مدت نگران وضعیت سلامت هنرمند محبوب کشورمان، آقای «رویگری» بودند، می‌رسانیم که این انجمن همواره و به‌ویژه در ماه‌های اخیر، از نزدیک پیگیر وضعیت ایشان بوده است. همچنین در پی سکته مجدد این بازیگر، انجمن بازیگران سینما تمام مراحل بستری و درمان وی در بیمارستان را تحت نظارت داشته و با ایشان همراهی کرده است.

رضا رویگری

پس از ترخیص آقای «رویگری» از بیمارستان، به دلیل عدم امکان ادامه مراقبت‌ها و پرستاری در منزل شخصی، این هنرمند در روز سه‌شنبه ششم شهریور ماه، به یک مرکز درمانی خصوصی منتقل و تحت نظارت تیمی از پزشکان و کادر درمانی مجرب بستری شده است. در این مرکز، مراحل درمانی وی، شامل فیزیوتراپی و گفتار درمانی، با هدف بهبودی کامل ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم‌ها و سریال‌های آقای «رویگری» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *