صحبت‌های جنجالی سید جواد هاشمی درباره گلشیفته فراهانی

« سید جواد هاشمی » چندی پیش در مصاحبه‌ای که با «علی ضیا» داشت، صحبت‌هایی را در رابطه با «گلشیفته فراهانی» مطرح کرد که جالب توجه بود.

«جواد هاشمی»، بازیگر نام‌آشنای سینما و تلویزیون، اخیراً در گفت‌وگویی با «علی ضیا»، به بیان نظرات و تجربیات خود پرداخته است. این مصاحبه به شدت در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته و واکنش‌های زیادی را به همراه داشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


صحبت‌های جنجالی سید جواد هاشمی درباره گلشیفته فراهانی

این بازیگر که تحصیلات خود را در رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده، نظرات جالب توجهی را درباره « گلشیفته فراهانی » بیان کرده است.

این بازیگر در مصاحبه خود گفت:

یک روز یک عکس برهنه‌ای در فضای مجازی از یکی از بازیگران ایرانی مقیم خارج منتشر شد. آن‌هایی که در این عکس چشمانش را ندیده‌اند و فقط بدن برهنه‌اش را دیده‌اند، آدم‌های کثیفی هستند.

او در ادامه افزود:

تویی که می‌گویی این لخت شد. تو معلومه اندوه چهره آن بازیگر را ندیدی در آن عکس. تو چیزی را دیدی که دوستش داشتی و تو آدم لجنی هستی.

در حال حاضر، سید جواد هاشمی علاوه بر بازیگری، تجربه کارگردانی نیز دارد و به عنوان یکی از چهره‌های تاثیرگذار در سینما و تلویزیون ایران شناخته می‌شود.

با توجه به سابقه طولانی و موفقیت‌های این هنرمند در عرصه سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که «جواد هاشمی» همچنان در کانون توجهات قرار دارد و با کارهای جدید خود، توانایی‌هایش را به نمایش می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این صحبت‌های «سید جواد هاشمی» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *