آیا خبر درگذشت صدرالدین حجازی واقعی است؟

به تازگی خبری در مورد درگذشت صدرالدین حجازی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران در فضای مجازی دست به دست می‌شود؛ اما واقعی است؟

در پی انتشار برخی اخبار در فضای مجازی مبنی بر درگذشت «صدرالدین حجازی»، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران، «سونیا شکیبا»، از نزدیکان و همراهان این هنرمند، اعلام کرد که این اخبار نادرست است و «حجازی» همچنان در وضعیت کما به سر می‌برد.

صدرالدین حجازی به کما رفت


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


صدرالدین حجازی بازیگر درگذشت

شکیبا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت:

بسیاری از مردم و دوستان با ما تماس می‌گیرند و از حال آقای حجازی می‌پرسند، اما ایشان همچنان در کما هستند و هیچ تغییری در وضعیتشان ایجاد نشده است.

وی همچنین افزود که خود پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) نیز اخبار مربوط به «حجازی» را از فضای مجازی دنبال می‌کنند که نشان از عدم دقت برخی از منابع خبری دارد.

صدرالدین حجازی

وی تأکید کرد:

من همین حالا دوباره به بیمارستان می‌روم تا وضعیت را بررسی کنم، اما متأسفانه وضعیت جسمانی آقای «حجازی» تغییر نکرده و او همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه (آی‌سی‌یو) بستری است.

گفتنی است که «صدرالدین حجازی» به دلیل ابتلا به بیماری سرطان مدت‌ها تحت درمان بوده و در روزهای اخیر به دلیل وخامت وضعیت جسمانی به حالت کما رفته است. برخی از نزدیکان و دوستان وی پیش‌تر خبر درگذشت این هنرمند را اعلام کرده بودند که اکنون مشخص شده این خبر صحت ندارد.

«شکیبا» از مردم و رسانه‌ها خواست تا از انتشار شایعات و اخبار نادرست خودداری کنند و تنها از منابع معتبر و رسمی پیگیر وضعیت این بازیگر محبوب باشند. وی همچنین از هواداران و همکاران هنری «حجازی» تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که این هنرمند بهبود یابد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی شایعات درگذشت صدرالدین حجازی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *