سینا حجازی: پدر من هنوز در کما است + سینا حجازی چه نسبتی با صدرالدین حجازی دارد؟

« سینا حجازی » پسر «صدرالدین حجازی»، تایید کرد که وضعیت سلامتی پدرش همچنان مانند شب گذشته است و ایشان همچنان در کما هستند.

خبر درگذشت « صدرالدین حجازی »، از صبح امروز در تمامی رسانه‌های ایرانی دست به دست می‌شود. ایسنا چند ساعت پیش، با خبر تکذیب درگذشت این بازیگر، ابهاماتی را به وجود آورد؛ اما «سینا حجازی»، پسر این بازیگر قدیمی ایرانی، با انتشار یک پست در اینستاگرام، این خبر را به صورت رسمی تکذیب کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سینا حجازی: پدر من هنوز در کما است

او در پست اینستاگرام خود اعلام کرد و گفت:

ممنون از تسلیت و همدردی همگی دوستان و مردم. ولی هنوز پدر من در کما هستن و طبق گفته پرستاران محترم بیمارستان امام خمینی، هیچ تغییر وضعیتی نسبت به شب قبل نداشته‌اند.

او در ادامه، گله‌ای از رسانه‌های مختلف کرد و نوشت:

و مساله رسیدگی به رسانه‌های همشیه منتظر مرگ هم بماند برای زمان بهتری.

سینا حجازی

«صدرالدین حجازی»، بازیگر 76 ساله ایرانی که در طول دوران فعالیت هنری خود در فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری نقش‌آفرینی کرده، به تازگی با وخامت حالش به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شده و در حال حاضر در بخش آی‌سی‌یو بستری است.

این هنرمند قدیمی سال‌هاست که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند و در این مدت از مشکلات جسمی متعددی رنج برده است.

از جمله آثار سینمایی برجسته «حجازی» می‌توان به نقش‌آفرینی او در ناخدا خورشید، روز شیطان، مزاحم، سنتوری، تردید و خرس اشاره کرد. صدرالدین حجازی در مختارنامه و سریال‌های خاطره‌انگیزی همچون کوچک جنگلی، روزی روزگاری، تفنگ سرپر،«زیرزمین، ساعت شنی، مرد دو هزار چهره، چار دیواری، نابرده رنج، کیمیا و بانوی سردار نیز فعالیت کرده است.

امید می‌رود که این هنرمند محبوب هرچه سریع‌تر بهبود یابد و بار دیگر شاهد فعالیت‌های هنری او باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این شایعات حول‌محور این بازیگر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *