کانر مک گرگور برای انتخابات ریاست جمهوری 2025 ایرلند ثبت نام کرد

کانر مک گرگور قهرمان سابق UFC قصد دارد در سال 2025 وارد عرصه سیاست شود تا وضعیت موجود را متحول کند و قدرت را به طبقه کارگر بازگرداند.

«مک‌گرگور» که 36 سال دارد، بیش از سه سال است که در UFC مبارزه نکرده و اخیراً پس از شکستگی انگشت پا، از بازگشت به UFC 303 انصراف داد. در واقع، «دانا وایت»، مدیرعامل UFC، گفته که حتی به بازگشت «مک‌گرگور» فکر نمی‌کند که این موضوع «مایکل چندلر» را در موقعیت سختی قرار داده است. اکنون «مک‌گرگور» تصمیم گرفته که در ریاست جمهوری 2025 ایرلند شرکت‌ کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


کانر مک گرگور در انتخابات ریاست جمهوری 2025 ایرلند

«مک‌گرگور» در شبکه‌های اجتماعی نوشت:

به عنوان رئیس جمهور، من قدرت فراخواندن دایل (مجلس ایرلند) و انحلال آن را دارم. همان‌طور که قبلاً گفتم، من تمام پاسخ‌هایی که مردم ایرلند از این دزدان طبقه کارگر، اخلال‌گران در واحد خانواده و ویران‌کنندگان کسب‌وکارهای کوچک می‌خواهند را از آن‌ها خواهم گرفت و ادامه می‌دهم.

کانر مک گرگور

او افزود:

این شیادان در جایگاه‌های قدرت باید برای پاسخگویی به مردم ایرلند احضار شوند و من این کار را تا پایان روز انجام خواهم داد. در غیر این صورت، چاره‌ای جز انحلال کامل دایل نخواهم داشت. قطار را متوقف کنید تا زمانی که… مردم ایرلند مستحق پاسخ‌هایی هستند که می‌خواهند. این قدرت من به عنوان رئیس‌جمهور است. من این را به خوبی می‌دانم. ایرلند به یک رئیس‌جمهور فعال نیاز دارد که به‌طور کامل به مردم ایرلند خدمت کند. این من هستم. من تنها گزینه منطقی هستم. سال 2025 در راه است…

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور «کانر مک گرگور» در انتخابات ریاست جمهوری 2025 ایرلند چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *