سلنا گومز: هیچوقت نمی‌‎توام بچه‌دار شوم

سلنا گومز در مصاحبه‌ای جدید با ونیتی فیر، از چالش‌های پزشکی خود در زمینه فرزندآوری پرده برداشت و اعلام کرد که به دلایل پزشکی نمی‌تواند فرزند خود را به دنیا بیاورد.

بازیگر سریال فقط قتل‌های داخل ساختمان (Only Murders in the Building) که به تازگی میلیاردر شده است، تأکید می‌کند که در سن 35 سالگی قصد دارد خانواده‌ای تشکیل دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: سریال Only Murders In The Building برای فصل پنجم تمدید شد

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سلنا گومز: هیچوقت نمی‌‎توام بچه‌دار شوم

این بازیگر شب گذشته در مصاحبه‌ای با ونیتی فیر بیان کرد:

هرگز این را نگفته بودم، اما متأسفانه نمی‌توانم فرزند خودم را به دنیا بیاورم. مشکلات پزشکی زیادی دارم که زندگی من و نوزاد را به خطر می‌اندازد. این موضوعی بود که مدتی مرا غمگین کرده بود.

این بازیگر 35 ساله به جزئیات مشکلات پزشکی خود اشاره‌ای نکرد، اما در مصاحبه‌های قبلی خود در سال 2015 اعلام کرده بود که به بیماری لوپوس مبتلا است، بیماری‌ای که در آن سیستم ایمنی بدن به ارگان‌های خود حمله می‌کند.

او همچنین در سال 2016 از مشکلات روانی و افسردگی خود صحبت کرده و در سال 2017 عمل پیوند کلیه انجام داد. در سال 2022، «گومز» به روزنامه رولینگ استون گفت که به دلیل اختلال دو قطبی، باید دو داروی مشخص را مصرف کند و به همین خاطر نمی‌تواند بارداری بی‌خطر داشته باشد.

سلنا گومز

«گومز» در این مصاحبه همچنین به تجربیات مثبتش در مورد پذیرش فرزند اشاره کرد و گفت که مادرش نیز به فرزندی پذیرفته شده و از این رو از قبول سرپرستی یک کودک استقبال می‌کند:

نمی‌دانم زندگی او چگونه می‌توانست باشد. من و او قدردان چیدمان زندگی‌مان هستیم.

او افزود:

برای شکلی که این مسیر پیدا خواهد کرد هیجان‌زده‌ام، اما کمی متفاوت به نظر می‌رسد. در نهایت، برای من اهمیت ندارد. او فرزند من خواهد بود.

در بخش دیگری از مصاحبه، «گومز» به ترجیح خود در انتخاب نقش‌های مکمل پرداخت و گفت:

ترجیح می‌دهم چهار صحنه در یکی از فیلم‌های «مارتین اسکورسیزی» داشته باشم تا اینکه نقش اول یک فیلم معمولی که عاشق پسر همسایه می‌شود را ایفا کنم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این صحبت‌های «سلنا گومز» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *