تیلور سوئیفت توسط دونالد ترامپ تهدید شد

تهدید تیلور سوئیفت توسط دونالد ترامپ پس از اعلام حمایت او از «کامالا هریس» برای انتخابات 2024، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت.

«تیلور سوئیفت»، خواننده پرآوازه آمریکایی، پس از مناظره اخیر میان «دونالد ترامپ» و «کامالا هریس»، به‌طور علنی از «هریس» برای انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 حمایت کرد. او در بیانیه‌ای که در اینستاگرام منتشر کرد، گفت:

به خانم «هریس» رأی خواهم داد؛ زیرا او برای موضوعاتی مبارزه می‌کند که به نظرم نیاز به فردی با قدرت و صداقت دارد.

این اظهار نظر «سوئیفت»، بلافاصله توجه زیادی به خود جلب کرد و واکنش‌های مختلفی را برانگیخت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تیلور سوئیفت توسط دونالد ترامپ تهدید شد

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، در واکنش به این حمایت در مصاحبه‌ای با «فاکس نیوز» به «سوئیفت» هشدار داد و او را تهدید کرد که حمایت از «هریس» ممکن است به قیمت از دست دادن هوادارانش تمام شود.

«ترامپ» گفت:

من هرگز از «سوئیفت» طرفدار نبوده‌ام، چرا که او زیادی لیبرال است؛ اما به نظرم، او هزینه سنگینی برای این تصمیم پرداخت خواهد کرد.

تیلور سوئیفت

این اولین بار نیست که «سوئیفت» موضع سیاسی خود را علنی می‌کند. او در انتخابات 2020 نیز از کمپین انتخاباتی جو بایدن حمایت کرده بود. این حرکت او باعث شد تا در رسانه‌ها به عنوان یکی از صدای‌های تأثیرگذار در میان نسل جوان شناخته شود.

طبق یک نظرسنجی که در سال 2023 انجام شد، حدود 53 درصد از بزرگسالان آمریکایی اعلام کرده‌اند که طرفدار «سوئیفت» هستند. این محبوبیت او را به یکی از پرنفوذترین چهره‌های فرهنگی و هنری آمریکا تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تهدید تیلور سوئیفت توسط دونالد ترامپ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Theguardian


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *