سحر قریشی به ایران بازخواهد گشت

بازگشت سحر قریشی به ایران با صحبت‌های اخیر او در ویدیویی درباره پاک کردن تتوهایش در یک کلینیک ایرانی توجه بسیاری از کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرد.

به‌تازگی ویدیویی از «سحر قریشی» بازیگر سابق سینما و تلویزیون ایران، در فضای مجازی منتشر شده که بار دیگر او را در مرکز توجه قرار داده است. در این ویدیو، «سحر قریشی» اعلام می‌کند که قصد بازگشت به ایران را دارد و به زودی در کشور به ادامه فعالیت‌های خود خواهد پرداخت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سحر قریشی به ایران بازخواهد گشت

«قریشی» در این ویدیو اظهار داشت که از انجام مراحل پاک کردن تتوهایش خوشحال است و خبر داد که جلسه بعدی ریموو تتوهای او در یک کلینیک در ایران خواهد بود. او همچنین اشاره کرد که این تصمیم برای پاک کردن تتوها را به‌عنوان یک قدم مثبت در زندگی‌اش می‌داند و ابراز امیدواری کرد که این موضوع با موفقیت به پایان برسد.

این صحبت‌های «قریشی» و تصمیم او برای بازگشت به ایران واکنش‌های مختلفی را در میان کاربران فضای مجازی برانگیخته است. برخی کاربران از تصمیم او برای بازگشت به کشور حمایت کرده‌اند، در حالی که برخی دیگر سوالاتی درباره آینده حرفه‌ای و شخصی او مطرح کرده‌اند.

این بازیگر که در سال‌های اخیر به دلایل مختلف از ایران دور بوده است، اکنون با اعلام بازگشت خود به ایران به نظر می‌رسد که تصمیم مهمی برای آینده خود اتخاذ کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازگشت سحر قریشی به ایران چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *