ستاره پسیانی کار نیمه تمام پدرش را تمام خواهد کرد

ستاره پسیانی با هدف تحقق آرزوی ناتمام پدرش نمایش جزیره لؤلؤ را بر اساس داستان جزیره گنج نوشته «رابرت لویی استیونسن» اجرا می‌کند.

«آتیلا پسیانی» هنرمند شناخته‌شده تئاتر، حتی در دوران بیماری نیز از صحنه نمایش فاصله نگرفت و تمرینات نمایشی با عنوان جزیره گنج را آغاز کرد. این نمایش قرار بود به عنوان یکی از آثار گروه تئاتر بازی روی صحنه برود. با این حال، شدت گرفتن بیماری وی باعث شد که تمرینات پس از مدت کوتاهی متوقف شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ستاره پسیانی کار نیمه تمام پدرش را تمام خواهد کرد

پس از درگذشت این هنرمند، دخترش «ستاره پسیانی» که خود از چهره‌های شناخته‌شده تئاتر است، تصمیم گرفت تا این نمایش را به سرانجام برساند. او قصد دارد با اجرای این نمایش ناتمام، آرزوی پدرش را محقق کند.

ستاره پسیانی

نمایش «جزیره لؤلؤ» اقتباسی آزاد از داستان مشهور جزیره گنج نوشته «رابرت لویی استیونسن» است که متن آن به‌طور مشترک توسط «آرش نعیمیان» و «خسرو پسیانی» نوشته شده است. این نمایش تازه‌ترین کار گروه تئاتر بازی به‌شمار می‌رود و قرار است در مهر ماه امسال، همزمان با نخستین سالگرد درگذشت «آتیلا پسیانی»، در تماشاخانه ایرانشهر اجرا شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ستاره پسیانی برای اتمام کار ناتمام پدرش برای نمایش جزیره لؤلؤ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *