صدرالدین حجازی درگذشت

صدرالدین حجازی ، بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون، عصر روز شنبه، 24 شهریورماه، در پی عوارض ناشی از سرطان پیشرفته و سکته مغزی، در بیمارستان درگذشت.

به گزارش خبرگزاری‌های فارسی، همسر و پسر این هنرمند با تأیید این خبر اعلام کرد که از صبح روز شنبه چندین بار عملیات احیا برای او انجام شد، اما متأسفانه در نهایت جان خود را از دست داد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


صدرالدین حجازی درگذشت

این خبر در حالی منتشر می‌شود که حدود یک هفته قبل، در تاریخ 16 شهریور، شایعه‌ای درباره درگذشت او در گروه‌های سینمایی مطرح شده بود که پس از تأیید یکی از سینماگران به رسانه‌ها منتقل شد، اما بعداً مشخص شد که این خبر نادرست بوده است.

«صدرالدین حجازی»، بازیگر 76 ساله، در طول دوران هنری خود در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی نقش‌آفرینی کرده و از مدت‌ها قبل به دلیل بیماری سرطان با مشکلات جسمی زیادی مواجه بوده است.

سینا حجازی پسر این هنرمند کهنه‌کار، با انتشار این عکس در اینستاگرام خود نوشت:

برو به سلامت رفیق. شاید یه روزی، یه جایی دوباره همدیگه رو دیدیم و دوباره رفیق شدیم.

صدرالدین حجازی

از جمله آثار سینمایی او می‌توان به «ناخدا خورشید»، «روز شیطان»، «مزاحم»، «سنتوری»، «تردید» و «خرس» اشاره کرد. همچنین سریال‌های خاطره‌انگیزی چون «کوچک جنگلی»، «روزی روزگاری»، «تنهاترین سردار»، «تفنگ سرپر»، «زیرزمین»، «ساعت شنی»، «مرد دو هزار چهره»، «چار دیواری»، «مختارنامه»، «نابرده رنج»، «کیمیا» و «بانوی سردار» نیز بخشی از کارنامه هنری او هستند.

یاد و خاطره این هنرمند بزرگ در دل مخاطبان سینما و تلویزیون باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *