جزئیات مراسم تشییع پیکر صدرالدین حجازی مشخص شد

خاکسپاری و مراسم تشییع صدرالدین حجازی ، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، صبح روز سه‌شنبه، 27 شهریور ماه، در قطعه هنرمندان بهشت زهرا در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری‌های مختلف فارسی‌زبان، صدرالدین حجازی که مدتی در کما به سر می‌برد، روز شنبه، 24 شهریور، در سن 76 سالگی در بیمارستانی در تهران دار فانی را وداع گفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم ها و سریال های صدرالدین حجازی که حتما باید ببینید

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


جزئیات مراسم تشییع صدرالدین حجازی مشخص شد

مراسم تشییع این هنرمند رأس ساعت 10 صبح 27 شهریور ماه برگزار می‌شود. همچنین، مراسم یادبود این هنرمند نیز در روز پنج‌شنبه، 29 شهریور ماه، از ساعت 13 الی 14:30 در مسجد جامع شهرک غرب برگزار خواهد شد.

«صدرالدین حجازی» یکی از چهره‌های برجسته و پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون ایران بود که با نقش‌آفرینی‌های ماندگار خود، جایگاه ویژه‌ای در هنرهای نمایشی کشور به دست آورد.

مراسم تشییع صدرالدین حجازی

این هنرمند بزرگ فعالیت هنری خود را از دوران جوانی و دانشجویی آغاز کرد و با کارگردانی نمایشنامه‌هایی نظیر تله و صیادان و ایفای نقش در آثار مختلف تئاتر، استعداد خود را به نمایش گذاشت. او در سال 1356 با دریافت جایزه اسب طلایی جشنواره بین‌المللی تئاتر به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد شناخته شد.

در دهه‌های پس از انقلاب، او با بازی در سریال‌های محبوبی همچون روزی روزگاری، نابرده رنج و زیرزمین، جایگاه خود را در عرصه تلویزیون تثبیت کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نقش‌آفرینی‌های بزرگ این هنرمند چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *