وکیل هانیه توسلی: موکلم همچنان در ممناعت از بازیگری به سر می‌برد

«مریم کیان‌ارثی»، وکیل دادگستری، در شبکه اجتماعی ایکس درباره وضعیت موکلش، هانیه توسلی ، اعلام کرد که این بازیگر سرشناس تئاتر و سینما هیچ حکمی مبنی بر ممنوعیت از کار ندارد.

وکیل این بازیگر، به صورت رسمی اعلام کرد که تمامی شایعات پخش شده دروغ هستند و فعالیت بازیگری این هنرمند همچنان با ممانعت از بازیگری روبه‌رو است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


وضعیت هانیه توسلی : ممانعت از بازیگری ادامه دارد

«مریم کیان‌ارثی» در پستی ضمن تکذیب اخبار منتشرشده درباره حضور «توسلی» در پروژه‌های سینمایی، تأکید کرد که موکلش با چالش‌هایی در این زمینه مواجه است.

بر اساس اطلاعات دریافتی، رایزنی‌هایی برای بازگشت «هانیه توسلی» به دنیای بازیگری و حضور در یکی از سریال‌های مهم امسال انجام شده است. به گفته منابع معتبر، به‌نظر می‌رسد که احتمال لغو ممنوع‌الکاری این هنرمند وجود دارد.

این اخبار در حالی منتشر می‌شود که علاقه‌مندان و طرفداران او چشم‌انتظار بازگشت او به عرصه هنر هستند.

هانیه توسلی

این بازیگر نام‌آشنای ایرانی، در تاریخ 14 خرداد 1358 به دنیا آمد. وی پس از آغاز حرفه‌ای خود در عرصه بازیگری، به سرعت درخشش خود را نمایان ساخت و در هفتمین جشن خانه سینما موفق به کسب تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن برای ایفای نقش در فیلم شب‌های روشن (1381) شد.

«توسلی» همچنین در سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال 1391، به خاطر بازی در فیلم دهلیز، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را از آن خود کرد. علاوه بر این، او برای فیلم سوءتفاهم (1396) نیز نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پخش شدن این شایعات حول‌محور این بازیگر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *