همنواز

ویدیویی از آواز خواندن فلور نظری در آلمان وایرال شد

آواز خواندن فلور نظری در آلمان به عنوان بازیگر مشهور ایرانی، توجهات زیادی را به خود جلب کرده و تغییرات ظاهری او نیز قابل مشاهده است.

فلور نظری بازیگر معروف 55 ساله ایرانی که در دهه 80 در سریال‌های تلویزیونی نقش‌های برجسته‌ای ایفا کرد، اخیراً به آلمان مهاجرت کرده است. او در یک مصاحبه به دوران شاد کودکی خود اشاره کرده و یادآور شد که تابستان‌ها را با خانواده‌اش در خانه مادربزرگش در دل طبیعت سپری می‌کرد. این خانه بزرگ در میان باغی زیبا، برای او یادآور خاطرات شیرین بازی‌های کودکانه از جمله فوتبال و قایم باشک بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ویدیویی از آواز خواندن فلور نظری در آلمان وایرال شد

«فلور نظری» و خواهرش، دکتر «فریبا نظری»، علیرغم تفاوت‌های ظاهری و شغلی، رابطه‌ای نزدیک و محبت‌آمیز دارند. «فریبا» که ریاست یکی از بخش‌های بنیاد شهید و جانبازان را بر عهده دارد، همواره به «نیما پسر فلور»، علاقه‌مند بوده و او را همچون فرزند خود می‌داند. «فلور» خاطرنشان کرد که فرزندانشان به دلیل دوری جغرافیایی از هم دور هستند؛ اما محبت بین آنها همیشه وجود داشته است.

«نظری» که پس از مهاجرت به آلمان، به دلیل تغییرات ظاهری قابل توجهش مورد توجه قرار گرفته، اخیراً تصاویر و ویدئوهایی از خود منتشر کرد. این تغییرات شامل تزریقات ژل، تغییر فرم ابروها و رنگ موها، و اصلاح دندان‌ها بود. در حالی که او به عنوان یک بازیگر بازمی‌گردد، تغییرات ظاهری او با واکنش‌های مختلفی مواجه شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ویدیو آواز خواندن فلور نظری در آلمان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *