همنواز

سحر دولتشاهی، شقایق دهقان و رامبد جوان به تلویزیون باز خواهند گشت

با پایان پخش سریال رانت‌خوار کوچک از شبکه آی فیلم، آنونس و زمان بازپخش سریال مسافران به کارگردانی « رامبد جوان » از این شبکه منتشر شد.

این سریال از روز 10 مهر هر شب در ساعت 19 پخش می‌شود و بازپخش آن در ساعت‌های 3 بامداد و 11 صبح روز بعد به روی آنتن شبکه آی‌فیلم خواهد رفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سحر دولتشاهی، شقایق دهقان و رامبد جوان به تلویزیون باز خواهند گشت

مسافران یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی «رامبد جوان» است که از تاریخ 29 تیر تا 26 آذر 1388 از شبکه سه سیما به نمایش درآمد. در این سریال، موجودات فضایی با تصور اینکه ساکنان زمین تهدیدی برای موجودات جهان هستند، گروهی را به این سیاره می‌فرستند تا با رفتار و فرهنگ زمینی‌ها آشنا شوند و در صورت لزوم، تصمیم به نابود کردن آن‌ها بگیرند.

این گروه چهار نفره که در هیبت انسانی ظاهر شده‌اند، شامل یک زوج به نام‌های «بهرام» و «ناهید» با بازی حسن معجونی و سحر دولتشاهی ، یک دختر جوان به نام «ستاره» با بازی شقایق دهقان و یک پسر جوان به نام «شهاب» (که در واقع رباتی انسان‌نما و قدیمی است) می‌شود.

آن‌ها به عنوان مستأجر در خانه دو برادر به نام‌های «فرخ افروخته» (حمید لولایی) و «فرید افروخته» (رامبد جوان) ساکن می‌شوند و تظاهر می‌کنند که از سوئد آمده‌اند. «فرید» که یک نویسنده است، با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند و در ادامه متوجه می‌شود که آن‌ها فضایی هستند.

رامبد جوان

در هر قسمت از این سریال، به یکی از عادات بد انسان‌ها پرداخته می‌شود و در پایان هر داستان، «بهرام» گزارش خود را به کنفدراسیون راه شیری ارسال می‌کند. این سریال با نگاهی طنزآلود، به بررسی رفتارهای انسانی می‌پردازد و لحظات شاد و مفرحی را برای بینندگان به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پخش سریال مسافران از شبکه آی‌فیلم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *