همنواز

کریس کریستفرسن افسانه‌ای درگذشت

کریس کریستفرسن ، هنرمند موفق در عرصه موسیقی کانتری و بازیگر سینمای هالیوود، روز شنبه در خانه‌اش، در شهر مائوی هاوایی درگذشت.

هنوز علت فوت او اعلام نشده، اما گفته شده که او در آرامش و در کنار خانواده‌اش از دنیا رفته است. او 88 سال داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بهترین بازیگران جهان

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


کریس کریستفرسن افسانه‌ای درگذشت

خانواده‌اش در بیانیه‌ای اعلام کردند:

با قلبی سنگین خبر درگذشت همسر، پدر و پدربزرگمان، «کریس کریستوفرسون» را به اشتراک می‌گذاریم. ما از زمان‌های مشترک با او بسیار سپاسگزاریم. از شما بابت عشق‌تان به او در این سال‌ها تشکر می‌کنیم و وقتی رنگین‌کمانی دیدید، بدانید که او به ما لبخند می‌زند.

این بیانیه به نمایندگی از همسرش، «لیسا» و هشت فرزند و هفت نوه‌اش منتشر شده است.

«کایل یانگ»، مدیر عامل موزه و تالار مشاهیر موسیقی کانتری، گفت:

«کریستوفرسن» به شدت معتقد بود که خلاقیت هدیه‌ای الهی است و کسانی که آن را نادیده می‌گیرند، محکوم به شکست و ناامیدی هستند. او زندگی‌اش را به گونه‌ای گذراند که ارزش‌های قهرمانانی همچون «محمد علی کلی» و «ویلیام بلیک» را ارج نهاد.

کریس کریستفرسن

«کریستوفرسن» با آهنگ‌هایی همچون «For the Good Times» و «Help Me Make It Through the Night» به شهرت رسید و آثارش همواره به موضوعاتی چون تنهایی و آزادی پرداخته است. او همچنین در دنیای سینما با فیلم‌هایی همچون «A Star is Born» و «Alice Doesn’t Live Here Anymore» به موفقیت‌هایی دست یافت.

هرچند «کریستوفرسن» پس از فیلم Heaven’s Gate با انتقادات شدیدی مواجه شد، اما همواره از این اثر دفاع کرد و آن را شایسته توجه و احترام بیشتری دانست. این هنرمند با آثارش یاد و خاطره‌ای ماندگار از خود به جا گذاشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم‌ها و آثار موسیقی «کریس کریستفرسن» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *