همنواز

فرشته حسینی برنده جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم اوترانتو شد

فرشته حسینی ، بازیگر جوان و بااستعداد ایرانی، برای ایفای نقش در فیلم اقامت در میان خدایان (Dwelling Among the Gods) موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره فیلم اوترانتو شد.

فیلم اقامت در میان خدایان به کارگردانی «ووک روموویچ»، فیلمساز صربستانی، با حضور «فرشته حسینی» در جشنواره اوترانتو به نمایش درآمد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فرشته حسینی برنده جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم اوترانتو شد

داستان فیلم Dwelling Among the Gods حول محور زندگی زن جوان افغان به نام «فرشته» می‌چرخد که به همراه همسرش «رضا» و سه فرزندش به عنوان پناهنده به صربستان می‌آید.

«فرشته» به‌طور ناگهانی متوجه می‌شود که برادر جوانش «علی» که چند هفته قبل به این کشور آمده بود، غرق شده و در قبری بی‌نام به خاک سپرده شده است. در پی این حادثه، فرشته تصمیم می‌گیرد تا در بلگراد بماند و برادرش را در یک قبر مناسب دفن کند؛ اما این تصمیم او را وارد یک پروسه پیچیده اداری می‌کند که حتی پای پدرشان، که هنوز در افغانستان است، را به ماجرا باز می‌کند.

فرشته حسینی

علاوه بر «فرشته حسینی» که نقش اصلی این فیلم را ایفا می‌کند، بازیگران دیگری همچون «رضا اخلاقی‌راد»، «برانکا کاتیچ» و «نیکولا ریسانووچ» نیز در این اثر حضور دارند. این فیلم با همکاری شرکت‌هایی از صربستان، ایتالیا و کرواسی ساخته شده و به موضوعات مهم انسانی و اجتماعی می‌پردازد.

موفقیت «فرشته حسینی» در این جشنواره نشان‌دهنده توانمندی‌های بالای او در عرصه بازیگری و اعتلای هنر سینما در سطح بین‌المللی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگری این بازیگر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *