همنواز

کار نیمه تمام آتیلا پسیانی را دخترش به اتمام رساند + روز و ساعت اجرا

جمعی از چهره‌های هنری به مناسبت نخستین سالروز درگذشت آتیلا پسیانی ، به دعوت خانواده این هنرمند گرد هم آمدند و شاهد اجرای نمایش جزیره لؤلؤ به کارگردانی «ستاره پسیانی» بودند.

تالار سمندریان تماشاخانه ایرانشهر در شامگاه شنبه 14 مهرماه، میزبان جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر بود. در آغاز این مراسم، ستاره پسیانی و صابر ابر دربارهٔ «آتیلا پسیانی» و اجرای نمایش جزیره لؤلؤ سخنانی بیان کردند. سپس حاضران به تماشای نمایش نشستند و پس از اجرا، «فاطمه نقوی» از حاضران و گروه اجرایی نمایش قدردانی کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


کار نیمه تمام آتیلا پسیانی را دخترش به اتمام رساند

این برنامه با حضور چهره‌های شناخته‌شده‌ای همچون «حسین پاکدل»، «ابراهیم حقیقی»، «لیلی رشیدی» و «نوید محمدزاده» برگزار شد. «صابر ابر» در سخنانی بیان کرد:

امشب به تماشای تئاتر نشسته‌ایم و این دلیل جمع شدن ماست که یکی از مهم‌ترین دلایل «آتیلا» بود. فکر کردم چه بگویم، اما وقتی به «آتیلا» فکر می‌کنم، کلمات از من فرار می‌کنند. اما می‌دانم که او در وجود همه ما حضور دارد.

سپس «ستاره پسیانی» با خوشامدگویی به حاضران گفت:

من و «خسرو» چند ماه پیش تصمیم گرفتیم برای سالگرد نبودن پدر چه کنیم. این نمایش در زمان زندگی او تنها دو هفته تمرین شد. «آتیلا» عاشق رمان جزیره گنج بود و همیشه آرزو داشت نمایشی بر اساس آن اجرا کند. ما تصمیم گرفتیم رویایش را محقق کنیم.

او با لحنی طنزآمیز به حساسیت پدرش درباره خاموش نگه داشتن تلفن‌های همراه تماشاگران اشاره کرد و از حاضران خواست که گوشی‌های خود را خاموش کنند.

آتیلا پسیانی

نمایش جزیره لؤلؤ به نویسندگی «آرش نعیمیان» و «خسرو پسیانی» (اقتباسی آزاد از رمان جزیره گنج نوشته رابرت لویی استیونسن) و کارگردانی «ستاره پسیانی» از یکشنبه 15 مهر ساعت 20:15 در سالن سمندریان تماشاخانه ایران‌شهر به صحنه می‌رود.

بازیگران این نمایش شامل «ملودی آرام‌نیا»، «خسرو پسیانی»، «نوید جهان‌زاده»، «الناز حبیبی»، «مهدی حسینی‌نیا»، «روح‌الله حق‌گوی‌لسان»، «پویا سعیدی»، «کاظم سیاحی»، «ناز شادمان»، «مهدی صدر» و «فاطمه نقوی» هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این اقدام «ستاره پسیانی» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *