همنواز

سارا بهرامی وظیفه تهیه‌کنندگی یک تئاتر را بر عهده خواهد داشت

نمایش ناصدا به نویسندگی «عباس جمالی»، کارگردانی «مهدی برومند» و تهیه‌کنندگی « سارا بهرامی » به زودی بر روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش فیگار و به نقل از ایسنا، «سارا بهرامی»، این هنرمند که فارغ‌التحصیل رشته تئاتر است و پیشتر با نمایش جیب‌هایی پرازنان به صحنه آمد، حالا در نخستین تجربه تهیه‌کنندگی‌اش، همکاری با «مهدی برومند» را در اجرای ناصدا تجربه خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سارا بهرامی وظیفه تهیه‌کنندگی یک تئاتر را بر عهده خواهد داشت

«مهدی برومند» نیز پیش از این با نمایش پرمخاطب خانه کاغذی در سال 1389 در مجموعه تئاترشهر شناخته شد. این نمایش بار دیگر در سال 1394 به صحنه رفت و حالا «برومند» پس از چندین سال با نمایش ناصدا به دنیای تئاتر بازمی‌گردد. او برای کارگردانی خانه کاغذی در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر فجر موفق به کسب تندیس و دیپلم افتخار این جشنواره شده است.

سارا بهرامی

آثار پیشین «سارا بهرامی» در مقام بازیگر شامل نمایش‌هایی چون من یه زنم، صدامو می‌شنوین؟، متولد 1391، اگر.. و هم‌هوایی است.

بازیگران، محل اجرا و سایر عوامل نمایش ناصدا به زودی اعلام خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگری و نقش‌های این بازیگر چیست؟ شما با کدامیک از آثار او خاطره دارید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *