همنواز

جنا فیشر بازیگر سریال The Office به سرطان مبتلا شد

چندی پیش، ستاره سریال The Office، جنا فیشر ، از تشخیص سرطان سینه‌اش در سال گذشته خبر داد و آن را تهاجمی اما قابل درمان توصیف کرد.

این بازیگر 50 ساله که نقش «پام بیسلی» را در این سریال ایفا کرده است، با سرطان سینه مرحله اول سه‌گانه مثبت مواجه شد و شب گذشته این موضوع را به صورت رسمی اعلام کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


جنا فیشر بازیگر سریال The Office به سرطان مبتلا شد

بازیگر سریال The Office با انتشار عکسی از خود با موهای کوتاه پس از گذراندن درمان شیمی‌درمانی، از هوادارانش خواست تا از خود مراقبت کنند. او در پستی احساسی نوشت:

اکتبر ماه آگاهی از سرطان سینه است. هرگز فکر نمی‌کردم که چنین اعلامیه‌ای را بدهم، اما اینک اینجا هستیم. در دسامبر سال گذشته، من به سرطان سینه مرحله اول سه‌گانه مثبت مبتلا شدم. پس از انجام عمل جراحی، شیمی‌درمانی و پرتو درمانی، اکنون بدون غده هستم. می‌خواستم عکسی از خودم با موهای کوتاه و در حالتی شاد و سالم به همراه این خبر به اشتراک بگذارم. از شوهرم سپاسگزارم.

«فیشر» در ادامه گفت که سرطان او در حین یک ماموگرافی روتین شناسایی شده و در ویدیویی در اینستاگرام درباره قرار ملاقاتش شوخی کرد.

«جنا فیشر» یک بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی است که به خاطر نقش خود به عنوان «پام بیسلی» در سریال محبوب دفتر (The Office) شناخته می‌شود. او در این سریال از سال 2005 تا 2013 به ایفای نقش پرداخت و این شخصیت یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های سریال شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: Dailymail


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *