همنواز

علت مرگ لیام پین مشخص شد

« لیام پین »، خواننده سابق گروه مشهور وان دایرکشن، در حالی که در آرژانتین از بالکن هتلی سقوط کرد، مشخص شد که در زمان حادثه تحت تأثیر مواد مخدر بوده است.

به گزارش منابع محلی در بوئنوس آیرس، طبق نتایج اولیه سم‌شناسی، این خواننده که چند روز پیش در سن 31 سالگی پس از سقوط از بالکن طبقه سوم هتلی در آرژانتین جان خود را از دست داد، مواد مخدری نظیر کراک کوکائین، مت آمفتامین و ترکیبی از دیگر مواد مخدر مصرف کرده بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بهترین خوانندگان سبک پاپ

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


علت مرگ لیام پین مشخص شد

بر اساس گزارشی از ABC News، در کالبدشکافی «پین» آثار کوکتلی از مواد مخدر شامل کوکائین صورتی که حاوی مت آمفتامین، کتامین و اکستازی است، همراه با کراک کوکائین و بنزودیازپین کشف شده است.

یک مقام رسمی که نامش فاش نشده، به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفته است که نتایج اولیه سم‌شناسی، وجود کوکائین در بدن «پین» را تأیید کرده، اما میزان دقیق آن در گردش خون او هنگام مرگ هنوز مشخص نیست. در هر صورت، دادستانی آرژانتین این موضوع را به طور جدی تحت بررسی قرار داده و تا این لحظه دخالت هیچ فرد دیگری در این حادثه رد نشده است.

نتایج کالبدشکافی همچنین نشان می‌دهد که جراحات تروماتیک منجر به مرگ «پین» با سقوط او از ارتفاع سه طبقه مطابقت دارد. بازرسان در اتاق هتل پین، شواهدی از مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی به همراه اثاثیه شکسته کشف کرده‌اند که احتمال می‌دهد او در زمان سقوط دچار سوءمصرف مواد شده باشد. همچنین این احتمال وجود دارد که پین در حالتی نیمه‌بیهوش یا کاملاً بیهوش از بالکن سقوط کرده باشد.

لیام پین
لیام پین

پلیس در حال حاضر در تلاش است تا هویت افرادی که این مواد مخدر را به پین رسانده‌اند، شناسایی کند. در این راستا، از چند کارمند هتل و دو زن که ساعاتی پیش از مرگ پین از اتاق او بازدید کرده بودند، بازجویی شده است.

پدر «لیام» همچنان در بوئنوس آیرس حضور دارد و در تلاش است تا با مقامات محلی، هماهنگی‌های لازم برای بازگرداندن جسد پسرش به انگلستان را انجام دهد. مراسم تشییع جنازه او قرار است هفته آینده در زادگاهش برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بررسی‌های صورت گرفته روی کشته شدن این خواننده چیست؟ آیا او خودکشی کرده است؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *