همنواز

رابرت پتینسون بار دیگر با کمپانی A24 همکاری خواهد کرد

«لنس اوپنهایم»، مستندساز برجسته‌ای که پیش از این با آثاری همچون Ren Faire شناخته می‌شد، در پروژه جدید خود با رابرت پتینسون همکاری خواهد کرد.

این فیلم با سرمایه‌گذاری و تولید کمپانی A24 ساخته خواهد شد و «رابرت پتینسون» نیز یکی از تهیه‌کنندگان آن است. این کارگردان با این اثر، اولین فیلم بلند خود را کارگردانی خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


رابرت پتینسون بار دیگر با کمپانی A24 همکاری خواهد کرد

هنوز اطلاعات دقیقی از ژانر یا خط داستانی فیلم در دسترس نیست؛ اما گفته می‌شود که داستان آن درباره یک خبرنگار است که وارد دنیای زیرزمینی جرایم می‌شود و تحولی در دنیای تلویزیون به وجود می‌آورد.

برخی منابع عنوان کرده‌اند که این پروژه الهام گرفته از برنامه تلویزیونی To Catch a Predator است؛ هرچند که استودیو این اطلاعات را تأیید نکرده است. همچنین گزارش‌هایی از حضور «رابرت پتینسون» به عنوان بازیگر اصلی منتشر شده، اما هنوز قراردادی در این خصوص منعقد نشده است.

این بازیگر که اخیراً در فیلم The Batman به کارگردانی «مت ریوز» بازی کرده بود، پروژه‌هایی همچون Mickey 17 به کارگردانی «بونگ جون-هو» و Die, My Love را به همراه «جنیفر لارنس» در دست دارد.

رابرت پتینسون

«اوپنهایم» اخیراً با سری مستند سه قسمتی Ren Faire از شبکه HBO توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. همچنین اولین فیلم مستند او با نام Some Kind of Heaven که در Sundance 2020 به نمایش درآمد، موفقیت‌های بسیاری کسب کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت این پروژه چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *