همنواز

تهیه‌کننده فیلم Blade Runner 2049 از ایلان ماسک شکایت کرد

کمپانی Alcon Entertainment، سازنده فیلم Blade Runner 2049 ، به خاطر نقض حق کپی‌رایت از مالک کمپانی تسلا «ایلان ماسک» شکایت کرده است.

این شکایت پس از آن مطرح شد که « ایلان ماسک » در مراسم رونمایی از خودروی کاملاً خودران تسلا سایبرکب، تصاویری را به نمایش گذاشت که به شدت به صحنه‌ای از فیلم بلید رانر شباهت داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: کارگردان فیلم I, Robot از ایلان ماسک شکایت کرد

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تهیه‌کننده فیلم Blade Runner 2049 از ایلان ماسک شکایت کرد

کمپانی Alcon ادعا می‌کند که این تصاویر با استفاده از هوش مصنوعی تولید شده و صحنه‌ای را به نمایش می‌گذارد که در آن «رایان گاسلینگ»، بازیگر اصلی فیلم، حضور دارد.

به گفته نمایندگان این کمپانی، «ایلان ماسک» از این استراتژی برای جذاب‌تر کردن رویداد خود و افزایش فروش خودروهای جدیدش استفاده کرده، اقدامی که به اعتقاد آن‌ها کاملاً غیرقانونی است.

فیلم Blade Runner 2049

در متن شکایت، Alcon بیان کرده است که اقدامات «ایلان ماسک» می‌تواند درآمدهای این شرکت را تحت تأثیر قرار دهد و آن را به عنوان نوعی سرقت مالی توصیف کرده است.

این شکایت به‌ویژه در شرایطی مطرح می‌شود که صنعت سینما و فناوری به طور فزاینده‌ای به هم نزدیک شده‌اند و استفاده از تکنیک‌های نوآورانه برای جذب مخاطب در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این اقدامات «ایلان ماسک» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *