پشت پرده جایزه گلوبال میوزیک توماج صالحی چیست؟ + بیوگرافی

توماج صالحی رپر ایرانی، در یکی از شهرهای غربی کشور دستگیر شد. جزئیات بازداشت شدن توماج صالحی و دریافت جایزه گلوبال میوزیک توماج صالحی را در ادامه بخوانید.

پشت پرده جایزه گلوبال میوزیک توماج صالحی

توماج صالحی برنده جایزه گلوبال میوزیک اواردز شد.

توماج صالحی خواننده بازداشت شد . علت دستگیر شدن توماج صالحی در ایران چه بود؟

افشاگری از بازداشت شدن توماج صالحی

توماج صالحی
بازداشت توماج صالحی خواننده رپر

از طرفی سایت اقتصاد نیوز با سر تیتر بازداشت توماج صالحی گفته یک فعال رسانه‌ای در توییتی از بازداشت توماج صالحی خواننده رپر و فعال فضای مجازی خبر داد. توماج صالحی کجا دستگیر شد ؟ به گزارش رسانه‌ای:

توماج صالحی حین خروج غیرقانونی از مرزهای غرب کشور دستگیر شد.

توماج صالحی (زاده ۱۲ آذر ۱۳۶۹ در گردبیشه) خواننده رپ اعتراضی ایرانی و زندانی سیاسی محبوس در زندان دستگرد اصفهان است که برای آهنگ‌های اعتراضی خود شهرت دارد. او به علت ترانه‌های اعتراضی‌اش دوبار بازداشت شده و در سلول انفرادی به سر می‌برد.

ترانه‌های او در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه رسانه‌های داخل و خارج از ایران قرار گرفته‌اند. وی در سال ۲۰۲۳، جایزه «هِرِتیک» (بدعت‌گذار) سازمان «گلوبال میوزیک اواردز» را به خاطر آهنگ «فال» در بخش موسیقی اعتراضی – کنشگری دریافت کرد.

توماج صالحی خواننده بازداشت شد

دستگیر شدن توماج صالحی
تصویر لحظه بازداشت خواننده رپ توماج صالحی

تصویر لحظه بازداشت خواننده رپ توماج صالحی را ببینید و سوال اساسی توماج صالحی کجا دستگیر شد ؟ به گزارش خبرگزار‌ی‌ها توماج صالحی از خواننده های رپ ایران که طی هفته های اخیر به تحریک مردم و نشر اخبار غیرواقعی مشغول بود، حین خروج غیرقانونی از مرزهای غرب کشور دستگیر شد.

بیشتر بخوانید:


3 thoughts on “پشت پرده جایزه گلوبال میوزیک توماج صالحی چیست؟ + بیوگرافی

  1. درود، این متن رو با دقت بخونید:
    تو این فیلمی که خبرگزاری های داخلی منتشر کردند، زمانی که توماج میگه فرار کنید، دوستانه نمیگم، فرار کنید.. خالکوبی گردن توماج صالحی رو سمت چپ فیلم نشون میده اما 30 ثانیه آخر این فیلم (اصلی) در پیج توماج، خالکوبی گردن رو سمت راست فیلم نشون میده و این یعنی اینکه خبرگزاری های داخلی (خبرسازها البته) از افکت “آینه” برای فیلم استفاده کردند تا نبودن خالکوبی در سمت چپ فیلم اعتراف کننده (مثلا توماج صالحی) رو توجیه کنند. (این نکته رو درنظر بگیرید که زاویه بدن در تصویربرداری از خود با موقعی که دیگری از شما فیلم میگیره متفاوت هست و این تحریف دقیقا با درنظرگرفتن همین نکته شکل گرفته)
    این یک مورد ثابت میکنه که این فرد، اصلا توماج نیست و خبرگزاری ها فیلم اصلی توماج رو (موجود در پیج اصلی) تحریف کردند. خیلی جالبه! وقتی دوربین خبرگزاری، سمت راست فیلم (سمت چپ گردن مثلا توماج صالحی اعتراف کننده) میره، اون شخص سریع دستشو میذاره روی سمت چپ گردنش (راست تصویر در فیلم) چرا؟! چون اصلا اونجا تتویی نیست! درواقع اون شخص یکی از خودشون هست یا نهایتا کسی که مجبور به این کار شده.
    اما این خبرگزاری ها به دوتا چیز توجه نکردند: 1) طرفداران توماج میدونند که خالکوبی در سمت راست توماج هست نه چپ 2) فیلم واقعی توماج در پیجش موجوده و قابل انکار نیست.
    این فیلم تنها کسانی رو فریب میده که فقط اسم توماج رو شنیدند! فقط همین! اما چرا خبرگزاری ها داخلی با آبروی خود بازی کردند؟!
    این تحریف و دروغ یعنی یک آبروریزی بزرگ برای خبرگزاری های ایران که صحت و سقم یک ویدیوی چند ثانیه ای رو هم بررسی نمی کنند و رسالت خودشون رو فقط فریب مردم می دونند، نه بیان حقیقت! واقعا متاسفم!
    {اگر هنوز متوجه توضیحات نشدید، فیلم ها رو با هم مقایسه کنید تا متوجه بشید}
    *افشاگری برای: توماج صالحی پسر عزیز ایران*

    1. دقیقا منم متوجه این موارد شدم، فقط عجیبه شبکه های خارجی اعم از ایران اینترنشنال و من و تو و غیره به این موضوع توجهی نکردن و افشاگری نکردن

    2. آفرین، دقیقا منم متوجه این موارد شدم، فقط عجیبه شبکه های خارجی اعم از ایران اینترنشنال و من و تو و غیره به این موضوع توجهی نکردن و افشاگری نکردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *