مدت زمان 4 قسمت ابتدایی فصل چهارم سریال The Boys مشخص شد

فصل چهارم سریال The Boys در 13 ژوئن 2024 (23 خرداد 1403) با انتشار همزمان سه قسمت اول آغاز خواهد شد و سپس به صورت هفتگی ادامه خواهد یافت.

برای طرفداران سریال پسران ، خبر خوب این است که نیازی به انتظار طولانی برای قسمت‌های بعدی ندارید. پس از پخش همزمان سه قسمت اول، قسمت‌های جدید، این سریال به صورت هفتگی منتشر خواهند شد


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


مدت زمان 4 قسمت ابتدایی فصل چهارم سریال The Boys مشخص شد

انتظار می‌رود فصل چهارم پسران تاریک‌تر، خشن‌تر و طعنه‌آمیزتر از فصل‌های پیش باشد. در این فصل شاهد ادامه درگیری بین گروه پسران و وات Vought خواهیم بود و همچنین به گذشته «هوملندر»، رهبر بی‌رحم ابرقهرمانان و رابطه پیچیده بین «بیلی بوچر» و «استارلایت» خواهیم پرداخت.

علاوه بر این، شایعاتی مبنی بر حضور شخصیت‌های جدید در فصل چهارم از جمله «سولجر بوی» و «فایرکرکر» وجود دارد. شبکه آمازون طی یک خبر رسمی، مدت زمان چهار قسمت ابتدایی فصل 4 این سریال را اعلام کرد:

  • قسمت اول: 1 ساعت و 2 دقیقه
  • قسمت دوم: 59 دقیقه
  • قسمت سوم: 57 دقیقه
  • قسمت چهارم: 1 ساعت و 3 دقیقه

انتشار اولین تریلر از فصل چهارم در 27 آوریل 2024 (8 اردیبهشت 1403) با استقبال زیادی روبرو شد. «اریک کریپک» خالق سریال، این فصل را بهترین فصل تاکنون عنوان کرده است. محبوبیت بالای سریال و نقدهای مثبت منتقدان باعث شد «آمازون» قبل از پخش قسمت سوم فصل 3، این اثر را برای فصل چهارم را تمدید کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل چهارم سریال The Boys چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Sportskeeda


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *