نخستین تصاویر پشت صحنه از ریچل برازناهان در نقش سوپرمن منتشر شد

اولین تصاویر پشت صحنه از فیلم سوپرمن به نویسندگی و کارگردانی «جیمز گان» و با بازی «دیوید کورنسوت» ساعاتی پیش در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

دیوید کورنسوت در این فیلم نقش سوپرمن را ایفا می‌کند و در چند تصویر «ادی گاتگی»، بازیگر کنیایی‌تبار که نقش «مستر تریفیک» را در این فیلم دارد، در کنار او دیده می‌شود. فیلمبرداری این پروژه از چند ماه قبل شروع شده بود، اما این اولین‌باری است که «کورنسوت» و جیمز گان در حال فیلمبرداری مشاهده می‌شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نخستین تصویر از پشت صحنه فیلم سوپرمن

در این تصاویر، شهر متروپلیس هدف حمله قرار گرفته و بخش‌هایی از آن تخریب شده است. «گان» پیش‌تر گفته بود که «لکس لوتر» با بازی «نیکلاس هولت» شخصیت شرور اصلی این فیلم خواهد بود، اما این بازیگر تا کنون در تصاویر دیده نشده است.

فیلم Superman اولین فیلم دنیای دی‌سی است که توسط گان و «پیتر سفران» تهیه می‌شود و شخصیت‌های جدیدی را با بازیگران تازه معرفی خواهد کرد. «کورنسوت» در این نقش جایگزین بازیگرانی چون «کریستفر ریو»، «برندن روث» و «هنری کویل» شده است.

فیلم سوپرمن

از دیگر بازیگران این فیلم، می‌توان به «آنتونی کاریگان» ستاره سریال بری در نقش «متامورفو»، باستان‌شناس دنیای دی‌سی، «اسکایلر جیزوندو» در نقش «جیمی اولسن»، «سارا سمپایو» در نقش «ایو تشماخر»، «ایزابلا مرسد» در نقش «هاک‌گرل»، «ماریا گابریلا دفاریا» در نقش «مهندس»، «وندل پیرس» در نقش «پری وایت» نویسنده «دیلی پلنت» و «نیتان فیلیون» در نقش «گرین لنترن» اشاره کرد.

«سوپرمن» قرار است در تاریخ 11 ژوئیه 2025 (20 تیر 1404) اکران شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نخستین تصویر «دیوید کورنسوت» در نقش سوپرمن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *