مدت زمان و نام هر قسمت از سریال پنگوئن مشخص شد

سریال پنگوئن مجموعه‌ای جنایی و درام از «HBO»، با محوریت شخصیت «پنگوئن» از دنیای «دی سی کامیکس»، در هشت قسمت به زودی پخش خواهد شد.

مدت زمان و نام هر قسمت از سریال جدید و مورد انتظار پنگوئن از شبکه HBO مشخص شد. این سریال که بر اساس شخصیت معروف «پنگوئن» از «دی سی کامیکس» ساخته شده است، داستان قدرت گرفتن او در دنیای جنایتکار شهر گاتهام را دنبال می‌کند.

سریال The Penguin اسپین‌آفی از فیلم بتمن محصول 2022 بوده و توسط «لورن لیفرانک» ساخته شده است. او به عنوان نویسنده و نمایشگر سریال فعالیت می‌کند. این سریال توسط استودیو «دی سی» و شرکت «برادران وارنر» تولید شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

مدت زمان چهار قسمت ابتدایی سریال پنگوئن مشخص شد

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


مدت زمان و نام هر قسمت از سریال پینگوئن مشخص شد

«کالین فارل» نقش «پنگوئن» را در این سریال بر عهده دارد و در کنار بازیگران دیگری همچون «کریستین میلیوتی» و «رنزی فلیز» نقش‌آفرینی می‌کند. توسعه این سریال در سپتامبر 2021 آغاز شد و «فارل» تأیید کرد که نقش «پنگوئن» را در این پروژه تکرار خواهد کرد. در مارس 2022، شبکه «HBO Max» سریال را پس از موفقیت فیلم بتمن سفارش داد.

«مت ریوز» کارگردان فیلم بتمن، نیز به عنوان مشاور و ناظر بر تیم نویسندگان و خلاقیت‌های سریال نظارت داشت. کارگردانی سه قسمت اول توسط «کریگ زوبل» انجام می‌شود و «هلن شیور» نیز به عنوان یکی دیگر از کارگردانان به پروژه پیوست.

سریال پنگوئن

فیلمبرداری این سریال در مارس 2023 در نیویورک آغاز شد و در جریان بود؛ اما به دلیل مشکلات ناشی از اختلافات کارگری در هالیوود در ژوئن 2023 متوقف شد. با این حال، تولید دوباره در نوامبر 2023 از سر گرفته شد و سرانجام در فوریه 2024 به پایان رسید. سریال اسپین آف بتمن با عنوان پینگوئن در جولای 2024 (مرداد 1403) از سرویس «مکس» (جایگزین HBO Max) به شبکه «HBO» منتقل شد.

پخش این سریال محدود در هشت قسمت از 19 سپتامبر 2024 (29 شهریور 1403) آغاز می‌شود و تا 10 نوامبر 2024 (20 آبان 1403) ادامه خواهد داشت. هر قسمت از این سریال با نام و مدت زمان مشخص منتشر خواهد شد:

  • قسمت اول (After Hours): 1 ساعت و 7 دقیقه
  • قسمت دوم (Inside Man): 56 دقیقه
  • قسمت سوم (Bliss): 59 دقیقه
  • قسمت چهارم (Cent’anni): 58 دقیقه
  • قسمت پنجم (Homecoming): 54 دقیقه
  • قسمت ششم (Gold Summit): 52 دقیقه
  • قسمت هفتم (Top Hat): 46 دقیقه
  • قسمت هشتم (Great or Little Thing): 1 ساعت و 8 دقیقه

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال پینگوئن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *