فصل دوم سریال Peacemaker پس از اکران فیلم جدید Superman پخش خواهد شد

به گفته «جیمز گان»، فصل دوم سریال Peacemaker در سال 2025 پس از اکران فیلم Superman بازخواهد گشت و داستان‌های جدیدی را روایت می‌کند.

«جیمز گان»، نویسنده و کارگردان فصل دوم Peacemaker ، تأیید کرد که این سریال موفق اسپین‌آف The Suicide Squad در سال 2025 دوباره به تلویزیون بازخواهد گشت. در پاسخ به سوالی در «Threads»، «گان» اعلام کرد که «جان سینا» و تیمش پس از انتشار فیلم Superman در سال 2025 به ماجراجویی‌های جدید خواهند پیوست.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

تفاوت مارول و دی سی از زبان جیمز گان

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فصل دوم سریال Peacemaker پس از اکران فیلم جدید Superman پخش خواهد شد

«گان» همچنین تصویر جدیدی از کلاه جدید شخصیت «Peacemaker» را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که به نظر می‌رسد از نسخه Future State شخصیت الهام گرفته باشد.

اگرچه این تصویر بعداً حذف شد، یک نقاشی دیواری در صحنه فیلمبرداری مشاهده شد که Peacemaker و پدرش را در کنار شخصیتی مرموز نشان می‌داد که احتمالاً برادر Peacemaker یعنی «کیث» است. این فرضیه مطرح شده که شاید این تصویر مربوط به یک خط زمانی متفاوت باشد که در آن برادرش زنده مانده و به همراه پدر و برادرش به تیمی از انتقام‌جویان پیوسته‌اند.

همچنین تأیید شده که «رابرت پاتریک» در نقش پدر Peacemaker بازخواهد گشت، هرچند که در فصل اول کشته شد. احتمالاً این بازگشت به دلیل تغییرات در دنیای «دی‌ سی» صورت می‌گیرد. بازیگران دیگری چون «دنیل بروکس»، «استیو ایجی»، «سول رودریگز» و «دیوید دِنمن» نیز در فصل دوم سریال پیس میکر حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل دوم سریال Peacemaker چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comicbookmovie


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *