نمرات اولیه سریال پنگوئن منتشر شدند

نمرات اولیه سریال پنگوئن در وب‌سایت «راتن تومیتوز» منتشر شد و این سریال در حال حاضر با امتیاز باورنکردنی 91 درصد در صدر قرار دارد.

با برداشته شدن محدودیت بررسی‌ها برای سریال پنگوئن ، اکنون امتیاز مهم این سریال در وب‌سایت «راتن تومیتوز» مشخص شده است. این سریال، اولین اسپین‌آف از فیلم بتمن به کارگردانی «مت ریوز» بوده که به عنوان آغازگر مجموعه‌ای از سریال‌های انحصاری شبکه «مکس» در دنیای بتمن ریوز طراحی شد؛ اما پروژه‌های مربوط به پلیس شهر گاتهام و آرکهام اسایلم به نتیجه نرسیدند و این سریال تنها پروژه باقی‌مانده‌ای است که پل ارتباطی بین فیلم بتمن و بتمن 2 محسوب می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نمرات اولیه سریال پنگوئن منتشر شدند

در حال حاضر، سریال The Penguin با امتیاز 91 درصد بر اساس 32 بررسی در سایت «راتن تومیتوز» دیده می‌شود. از آنجایی که بیشتر منتقدان به تمام فصل 8 قسمتی دسترسی داشته‌اند، به نظر می‌رسد کیفیت سریال به صورت پیوسته حفظ شده و مانند برخی سریال‌ها که پس از چند قسمت ابتدایی دچار افت کیفیت می‌شوند، این‌گونه نخواهد بود.

نمرات اولیه سریال پنگوئن

مینی‌ سریال پنگوئن از شبکه «HBO» با دریافت امتیازهای مثبت از منابع مختلف، موفقیت‌های قابل توجهی را تجربه کرده است. این سریال بر اساس 30 نقد از وب‌سایت «Rotten Tomatoes»، امتیاز 91 درصد را کسب کرده که نشان‌دهنده‌ی رضایت عمومی و انتقادات مثبت است. همچنین در «متاکریتیک» اثر مورد نظر با نمره 70 از 100 براساس نظر 9 منتقد ارزیابی شد.

بررسی‌های رسانه‌ها نیز به این موفقیت افزوده‌اند:

  • امپایر (Empire): 4 از 5
  • مجله پیست: 8.5 از 10
  • ایندی‌وایر: نمره B-
  • انترتینمنت ویکلی: نمره B
  • اسلش‌فیلم: 6 از 10
  • تلگراف: 3 از 5

این امتیازات نشان می‌دهند که سریال جدید پنگوئن توانسته نظر مثبت بسیاری از منتقدان را جلب کند و به ویژه در نقدهای عمومی، عملکرد خوبی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نمرات اولیه سریال پنگوئن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comicbookmovie


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *