نگارش فیلمنامه فیلم The Batman 2 به اتمام رسید

«مت ریوز» کارگردان فیلم بتمن در مورد وضعیت فیلمنامه فیلم The Batman 2 و پروژه‌های تلویزیونی مرتبط با این دنیای سینمایی توضیحاتی ارائه داد.

«مت ریوز» کارگردان مطرح هالیوود، به‌تازگی اطلاعات جدیدی از پیشرفت پروژه فیلم The Batman Part II و همچنین سریال‌های تلویزیونی مرتبط با این دنیای سینمایی ارائه کرده است. او درباره برنامه‌های آینده‌اش با همکاری «رابرت پتینسون» (بازیگر نقش بتمن) و تمرکز اصلی فیلم‌ها صحبت کرده و گفته که قصد دارد محوریت احساسی و داستانی این فیلم‌ها بر روی شخصیت «بتمن» و «بروس وین» باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نگارش فیلمنامه فیلم The Batman 2 به اتمام رسید

«ریوز» در گفتگویی با وارنر بروز اعلام کرده که علاقه‌مند است داستان‌هایی از شخصیت‌هایی را بازگو کند که به اندازه کافی در فیلم‌ها به آن‌ها پرداخته نمی‌شود. او اظهار داشت:

برای من هیجان‌انگیز است که شخصیت‌هایی را به تصویر بکشم که در فیلم‌ها به آن‌ها فرصت کافی داده نمی‌شود و بتوانم به عمق داستان آن‌ها بپردازم.

فیلمنامه فیلم The Batman 2

«ریوز» همچنین اشاره کرده که پروژه‌های تلویزیونی مرتبط با دنیای «بتمن» در حال پیشرفت هستند و هنوز مقصد نهایی آن‌ها مشخص نشده است. او درباره این پروژه‌ها گفت:

آنچه اکنون در حال بحث است، نسخه‌های پیشرفته‌تری از همان ایده‌ها است. این طور نیست که برخی از آن‌ها به‌طور کامل شکست خورده باشند؛ بلکه باید بیشتر تکامل پیدا کنند.

یکی از پروژه‌هایی که بارها تغییر کرد، یک سریال در مورد نیروی پلیس فاسد گاتهام بود. در ابتدا این سریال به داستان‌های پلیس می‌پرداخت؛ اما سپس به آرکام اسایلم و شخصیت‌هایی مثل «جوکر» و «ریدلر» متمایل شد. «ریوز» توضیح داد که این پروژه‌ها همچنان در حال پیشرفت هستند و به‌عنوان بخشی از داستان‌های «بتمن» به‌طور جدی دنبال می‌شوند.

اکنون طرفداران «بتمن» می‌توانند امیدوار باشند که این پروژه‌ها در آینده به سرانجام برسند و شخصیت‌های محبوب این جهان در قالب‌های مختلف دیده شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اتمام نگارش فیلمنامه فیلم The Batman 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comicbookmovie


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *