سریال پنگوئن رکورد زد

سریال پنگوئن به‌ عنوان اسپین‌ آفی از فیلم The Batman با بازی «کالین فارل»، توانست در مدت‌زمان کوتاهی به 5.3 میلیون بیننده در آمریکا دست یابد.

سریال The Penguin اسپین‌ آفی از فیلم معروف «بتمن» به کارگردانی «مت ریوز»، با بازی «کالین فارل» و «کریستین میلوتی»، توانست به موفقیتی چشمگیر دست یابد. این سریال که از تاریخ 19 سپتامبر (29 شهریور) از شبکه «HBO» پخش شده، تاکنون 5.3 میلیون بیننده آمریکایی در تمامی پلتفرم‌ها جذب کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال پنگوئن رکورد زد

موفقیت پنگوئن بسیار تحسین‌برانگیز بوده و حتی از فصل آخر سریال محبوب Succession که توانسته بود 4.9 میلیون بیننده را به خود جلب کند، فراتر رفته است. به‌علاوه، این سریال از The White Lotus نیز پیشی گرفته است؛ به‌طوری‌که فصل دوم آن سریال در ابتدای کار به 4.1 میلیون بیننده رسیده بود. بااین‌حال پنگوئن هنوز نتوانسته به رکورد 5.7  میلیون بیننده«True Detective: Night Country دست پیدا کند.

سریال پنگوئن

در کنار این موفقیت‌ها پنگوئن رکورد دیگری نیز به ثبت رساند. این سریال توانست عنوان بزرگ‌ترین افتتاحیه 4 روزه برای یک سریال جدید در «شبکه استریمینگ Max» به‌ صورت بین‌المللی را از آن خود کند. رکورد پیشین در اختیار سریال The Last of Us بود که در ژانویه 2023 ثبت شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال پنگوئن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *