همنواز

روز و ساعت پخش میراث هاگوارتز (Hogwarts Legacy) از شبکه جم پیکسل

برای اطلاع از زمان پخش میراث هاگوارتز از جم پیکسل ، که تازه ترین شبکه زیرمجموعه کانال‌های جم تی وی می‌باشد،‌ همراه ما باشید.

زمان پخش میراث هاگوارتز از جم پیکسل

Hogwarts Legacy، یک بازی اکشن نقش‌آفرینی محصول سال ۲۰۲۳ است که توسط Avalanche Software توسعه یافته و توسط Warner Bros. Games تحت عنوان Portkey Games منتشر شده است. این بازی که بخشی از مجموعه دنیای جادوگران است، در اواخر دهه 1800 اتفاق می‌افتد، یک قرن قبل از رویدادهایی که در رمان‌های هری پاتر شرح داده شده است.

روز پخش میراث هاگوارتز از جم پیکسل : از یکشنبه تا جمعه

ساعت پخش میراث هاگوارتز از جم پیکسل : ساعت 16:00

تکرار حمله به میراث هاگوارتز پیکسل : ساعات 00:00، 12:00 و 20:00

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه جم پیکسل

جدول پخش شبکه‌های جم تی‌وی

در این بازی، بازیکن کنترل یک دانش آموز ثبت نام شده در مدرسه جادوگری هاگوارتز را به دست گرفته و یاد می‌گیرد مجموعه ای از توانایی ها و اشیاء جادویی را استفاده کند. او با کمک دانشجویان و اساتید، قهرمان داستان سفری را آغاز می‌کند تا راز باستانی پنهان در دنیای جادوگران را کشف کند.

Hogwarts Legacy اولین نسخه اصلی Avalanche از زمان خرید آنها توسط برادران وارنر در سال 2017 است. توسعه بازی در سال 2018 آغاز شد، در حالی که تصاویر گیم پلی پیش از انتشار در همان سال در اینترنت به بیرون درز کرد.

خط داستانی به گونه‌ای ساخته شده است که در دوره‌ای دست نخورده توسط شخصیت‌های جادوگر پیش برود و به بازیکنان این فرصت را می‌دهد تا در جهان متمایز خود غوطه‌ور شوند. شرکت  Avalanche تاکید کرد که در حالی که بازخوانی آنها از هاگوارتز تفسیر خودشان است، با دقت طراحی شده تا حس آشنایی و شناخت را حفظ کند.

زمان پخش hogwars legacy از جم پیکسل

زمان پخش میراث هاگوارتز از جم پیکسل
روز پخش میراث هاگوارتز از جم پیکسل

روز پخش میراث هاگوارتز پیکسل : از یکشنبه تا جمعه

ساعت پخش میراث هاگوارتز از جم پیکسل : ساعت 16:00

تکرار میراث هاگوارتز از جم پیکسل : ساعات 00:00، 12:00 و 20:00

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *