روز و ساعت پخش خدای جنگ: راگناروک (God of War Ragnarök) از شبکه جم پیکسل

برای اطلاع از زمان پخش خدای جنگ راگناروک از جم پیکسل ، که تازه ترین شبکه زیرمجموعه کانال‌های جم تی وی می‌باشد،‌ همراه ما باشید.

زمان پخش خدای جنگ راگناروک از جم پیکسل

God of War Ragnarök یک بازی اکشن و ماجراجویی است که توسط استودیو سانتا مونیکا توسعه یافته و توسط Sony Interactive Entertainment منتشر شده است. این بازی در 9 نوامبر 2022 در سراسر جهان برای هر دو پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شد و اولین نسخه بین نسلی در سری God of War بود.

روز پخش خدای جنگ راگناروک از جم پیکسل : از یکشنبه تا جمعه

ساعت پخش خدای جنگ راگناروک از جم پیکسل : ساعت 17:00

تکرار خدای جنگ راگناروک از جم پیکسل : ساعات 01:00 13:00 و 21:00

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه جم پیکسل

جدول پخش شبکه‌های جم تی‌وی

این نهمین قسمت از این مجموعه، نهمین قسمت از نظر زمانی، و دنباله God of War 2018 است. این بازی که بر اساس اساطیر اسکاندیناوی ساخته شده است، در اسکاندیناوی باستان اتفاق می‌افتد و شخصیت اصلی سریال کریتوس و پسر نوجوان او آترئوس را در خود دارد. با پایان دادن به دوران اسکاندیناوی این سری، بازی Ragnarok را پوشش می‌دهد؛ رویداد آخرت‌شناختی که در اساطیر نورس مرکزی است و پیش‌بینی شده بود که در بازی قبلی پس از کشتن کریتوس خدای Aesir ، Baldur اتفاق بیفتد.

گیم پلی بازی مشابه قسمت قبلی 2018 است. این شامل مبارزات مبتنی بر ترکیب، و همچنین عناصر پازل و نقش آفرینی است. گیم پلی بازی نسبت به بازی قبلی اصلاح شده است: علاوه بر سلاح های اصلی کریتوس، یک تبر جنگی جادویی و تیغه های دو زنجیر او ، او همچنین یک نیزه جادویی و سپر خود را به دست می آورد. با انواع مختلف سپرها که توانایی‌های تهاجمی و دفاعی متفاوتی دارند، همه کاره‌تر شده است. پسر او آترئوس، و همچنین برخی از شخصیت‌های دیگر، در مبارزه کمک می‌کنند و می‌توان آنها را به صورت غیرفعال کنترل کرد.

زمان پخش God of War Ragnarök از جم پیکسل

زمان پخش خدای جنگ راگناروک از جم پیکسل
زمان پخش خدای جنگ راگناروک از جم پیکسل

روز پخش خدای جنگ راگناروک از جم پیکسل : از یکشنبه تا جمعه

ساعت پخش خدای جنگ راگناروک از جم پیکسل : ساعت 17:00

تکرار خدای جنگ راگناروک از جم پیکسل : ساعات 01:00، 13:00 و 21:00

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *