تریلر فیلم Lee منتشر شد

تریلر فیلم Lee با بازی «لی کیت وینسلت» و «جاش اوکانر» منتشر شد. ین فیلم محصول شبکه «Sky Original» بوده و داستان زندگی عکاس افسانه‌ای «لی میلر» را روایت می‌کند.

فیلم Lee با بازی «وینسلت» در نقش اصلی، نشان می‌دهد که «میلر»، با وجود مخالفت اطرافیانش از مدلینگ به خبرنگار جنگی ووگ بریتانیا تبدیل شده است. در یک صحنه، به او گفته شده که ما زنان را برای جنگ نمی‌فرستیم و او در جواب این سوال می‌گوید: «خب، این یک مشکل است؛ زیرا من اینجا هستم.»


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Lee به انتشار در آمد

فیلم Lee داستان زندگی عکاس افسانه‌ای، «لی میلر» را روایت می‌کند. او یکی از تنها عکاسان زن بود که در طول جنگ جهانی دوم نیروهای متفقین را همراهی می‌کرد.

در خلاصه داستان آمده است که «لی» مصمم بود حقیقت رژیم نازی را مستند کند و علی‌رغم چالش‌هایی که در برابر خبرنگاران زن وجود داشت، برخی از مهم‌ترین تصاویر جنگ جهانی دوم را ثبت کرد که با سختی‌های فراوان ثبت شده بود.

این فیلم شامل بازیگرانی مانند «آندره رایزبورو» در نقش «آدری ویترز»، «سردبیر بریتانیایی ووگ»، و «اندی سامبرگ» در نقش عکاس «مجله لایف دیوید ای شرمن» است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Lee، زنی عکاس در جنگ جهانی دوم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Digitalspy


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *