تاریخ اکران فیلم Five Nights At Freddy’s 2 مشخص شد

علاقه‌مندان به فیلم‌های ترسناک و طرفداران بازی‌ها منتظر اکران فیلم Five Nights At Freddy’s 2 باشید! دنباله‌ی مورد انتظار این فیلم راهی سینماها خواهد شد.

در اولین قسمت فیلم Five Nights at Freddy’s که در سال 1402 (2023) اکران شد، تماشاگران شاهد وحشت و هیجان در پیتزا فروشی فردی فازبر بودند. این فیلم با فروش 297 میلیون دلاری، به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های ترسناک سال تبدیل شد و رکورد پرفروش‌ترین فیلم تاریخ استودیو Blumhouse را نیز از آن خود کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم Five Nights At Freddy’s 2 مشخص شد

«اما تامی» (Emma Tammi) که کارگردانی قسمت اول را بر عهده داشت، برای ساخت فیلم ترسناک Five Nights at Freddy’s 2 بازگشته است. در کنار او، «اسکات کاثورن»، خالق بازی‌های Five Nights at Freddy’s و «جیسون بلوم»، بنیان‌گذار استودیوی بلومهاوس، به عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور خواهند داشت.

علاوه بر Five Nights at Freddy’s 2، دنباله‌ی دیگری از یک بازی ویدئویی محبوب، Mortal Kombat 2، نیز در سال 1405 اکران خواهد شد. به نظر می‌رسد سال 1405 برای طرفداران ژانر وحشت، سالی پر از هیجان و سرگرمی خواهد بود.

اولین قسمت Five Nights at Freddy’s ما را به دنیای وحشتناک پیتزا فروشی «فردی فازبر» و ماجراهای دلهره‌آور «جاش هاچرسون»، نگهبان امنیتی نگون‌بخت، برد. تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی 2 برای آذر 1404 (5 دسامبر 2025) برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تاریخ اکران فیلم Five Nights At Freddy’s 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *