تاریخ پخش انیمه Tomb Raider مشخص شد + تیزر

«لارا کرافت» در ماه اکتبر به نتفلیکس می‌آید. تاریخ پخش انیمه Tomb Raider به همراه تریلر جدیدش با عنوان The Legend of Lara Croft منتشر شد.

ماجراجویی جدید «لارا کرافت»، شکارچی گنج افسانه‌ای، از 10 اکتبر 2024 (18 مهر 1403) با پخش سریال انیمیشنی Tomb Raider: The Legend of Lara Croft در نتفلیکس آغاز می‌شود. این سریال دنباله‌ای بر سه‌گانه بازی‌های ویدیویی Shadow of the Tomb Raider محسوب می‌شود و داستان «لارا» را در سفری جدید برای یافتن یک مصنوع دزدیده شده روایت می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ پخش انیمه Tomb Raider مشخص شد

در تریلر جدید Tomb Raider: The Legend of Lara Croft که چندی پیش منتشر شد، شاهد صحنه‌های اکشن و هیجان‌انگیزی از ماجراجویی‌های لارا در سراسر جهان هستیم. او در این مسیر با دوستان و دشمنان جدیدی روبرو می‌شود و باید با خطرات متعددی دست و پنجه نرم کند.

طبق خلاصه داستان رسمی نتفلیکس، «لارا» در این سریال دوستان خود را رها کرده تا وارد ماجراجویی‌های انفرادی خطرناک‌تر شود؛ اما زمانی که یک اثر هنری باستانی و قدرتمند چینی توسط دزدی با گذشته‌ای مرموز به سرقت می‌رود، «لارا» مجبور می‌شود به خانه بازگردد. او در این سفر با هویت واقعی خود روبرو خواهد شد و باید تصمیم بگیرد که می‌خواهد به چه نوع قهرمانی تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تاریخ پخش انیمه Tomb Raider چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Polygon


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *