تریلر انیمیشن Sausage Party: Foodtopia منتشر شد

«آمازون پرایم»، شرکت فعال در صنعت سینما و تلویزیون، ویدیو تریلر انیمیشن Sausage Party: Foodtopia را بر اساس فیلم کمدی با درجه R در سال 2016 منتشر کرد.

در این قسمت از انیمیشن Sausage Party ، شاهد ادامه ماجراجویی‌های غذاهای ناطق خواهیم بود که در تریلر، علیه انسان‌ها شورش می‌کنند و پس از تشکیل جامعه‌ای آرمانی به نام فودتوپیا ، عملاً شکست‌ناپذیر می‌شوند. با این حال، سیل وحشتناکی فودتوپیا را نابود می‌کند و این موجودات مجبور می‌شوند برای بقای نسل خود، دوباره با انسان‌ها متحد شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های 2024

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر انیمیشن Sausage Party: Foodtopia منتشر شد

«کایل هانتر» و «آریل شفیر»، نویسندگان فیلم اصلی، فیلمنامه این سریال را نوشته‌اند و «ست روگن»، «کریستن ویگ»، «مایکل سرا»، «دیوید کرومهولتز» و «ادوارد نورتون» به جای شخصیت‌های قبلی خود به صداپیشگی می‌پردازند. علاوه بر این، صداپیشگان جدیدی مانند «ویل فورته»، «ناتاشا روثول»، «سم ریچاردسون» و «یاسر لستر» به جمع بازیگران اضافه شده‌اند.

«ست روگن» که در کنار «ایوان گلدبرگ» فیلم اصلی را نیز خلق کرده بود، در این سریال نیز به عنوان تهیه کننده حضور دارد.

انیمیشن سوسیس پارتی اولین بار در مارس 2016 در جشنواره «SXSW» به نمایش درآمد و سپس در آگوست همان سال در سینماها اکران شد. این فیلم با درجه R در گیشه جهانی حدود 140 میلیون دلار در برابر بودجه 19 میلیون دلاری فروخت.

داستان این فیلم در مورد غذاهای انسان‌واره‌ای بود که در یک سوپرمارکت زندگی می‌کردند. «فرانک»، یک سوسیس (با صداپیشگی روگن)، متوجه می‌شود که قرار است خورده شود. او این خبر را به دوستانش می‌گوید و آنها با هم سعی می‌کنند از سرنوشت شوم خود فرار کنند.

«جو لیدون»، منتقد فیلم «ورایتی»، در نقد سری اول انیمشن ساسج پارتی نوشت:

«روگن» صادقانه‌ترین تمثیل مذهبی را که در فیلم‌های امروزی می‌بینیم، به طرز خرابکارانه‌ای ارائه می‌دهد. این فیلم در عین حال که بسیار خنده‌دار است، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر انیمیشن Sausage Party: Foodtopia چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *