تریلر فیلم Red One منتشر شد

دواین جانسون و کریس ایوانز در تریلر فیلم Red One که توسط «آمازون» منتشر شد. «جی کی سیمونز» نیز در این فیلم در نقش بابانوئل ظاهر شده است.

«دواین جانسون» و «کریس ایوانز» در فیلم اکشن و کمدی جدید Red One که توسط آمازون MGM منتشر می‌شود، ماجراجویی را برای نجات کریسمس آغاز می‌کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Red One منتشر شد

طبق خلاصه داستان رسمی فیلم پس از ربوده شدن بابانوئل (سیمونز) با نام رمز Red One، رئیس امنیت قطب شمال (جانسون) مجبور می‌شود با بدنام‌ترین شکارچی جایزه جهان (ایوانز) متحد شود تا در یک ماجراجویی پر هیجان و خنده‌دار با سورتمه، کریسمس را نجات دهند.

در تریلر فیلم، «جانسون» را می‌بینیم که یک ماشین هات‌ویلز معمولی را از یک فروشگاه اسباب‌بازی می‌خرد و با استفاده از جادوی کریسمس، آن را به یک شورولت کوروت تبدیل می‌کند. ایوانز در حالی که از فروشگاه خارج می‌شود از صندوقدار می‌پرسد:

شما که اکشن فیگور Wonder Woman ندارید؟

و «جانسون» در پاسخ می‌گوید:

نه، چطور کار می‌کند؟ بیا بریم!

«جانسون» صبح دوشنبه پوستر Red One را منتشر کرد که شبیه پوستر تحت تعقیب بابانوئل با بازی «سیمونز» است. او در توضیح این پوستر نوشت:

هشدار! مراقب این مرد باشید. آخرین بار در قطب شمال دیده شده است. اگر اطلاعاتی دارید، لطفاً از طریق شماره موجود در این پوستر رسمی Red One با مرکز فرماندهی ELF قطب شمال تماس بگیرید. ما به کمک شما نیاز داریم. کریسمس به آن بستگی دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Red One چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *