تاریخ انتشار فصل دوم انیمه Blue Lock مشخص شد

فصل دوم انیمه Blue Lock به زودی منتشر می‌شود. تاریخ انتشار رسمی این فصل اعلام شد و طرفداران در انتظار ادامه ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز این انیمه هستند.

فصل اول سریال قفل آبی با استقبال فوق‌العاده‌ای روبرو شد و حالا هواداران مشتاقانه منتظر فصل دوم این اثر هیجان‌انگیز هستند. خبر خوب این است که انتظارها به پایان رسیده و فصل دوم سریال Blue Lock در پاییز 1403 (مصادف با اکتبر 2024) از راه می‌رسد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ انتشار فصل دوم انیمه Blue Lock مشخص شد

در این فصل 14 قسمتی، شاهد ادامه ماجراجویی «یوچی ایساگی» و دیگر مهاجمان جوان ژاپنی در برنامه تمرینی سخت‌گیرانه «بلو لاک» خواهیم بود. هدف آنها تبدیل شدن به بهترین مهاجم ممکن و نجات تیم ملی فوتبال ژاپن از بحران است.

هنوز جزئیات زیادی از داستان فصل دوم به طور رسمی منتشر نشده؛ اما پایان نفس‌گیر فصل اول نویدبخش نبردهای جذاب‌تر و پرفشارتری برای بازیکنان جوان را می‌دهد.

فصل دوم انیمه Blue Lock

علاوه بر این، انیمه سینمایی Blue Lock: Episode Nagi که در فروردین 1404 در ژاپن و تیر 1404 در آمریکا اکران شد، به پیش‌زمینه شخصیت‌های اصلی و دوستی «سیشیرو ناگی» و «ریو میکاگه» قبل از پیوستن به برنامه بلو لاک می‌پردازد. تماشای این فیلم سینمایی می‌تواند درک عمیق‌تری از شخصیت‌ها و انگیزه‌های آنها در فصل دوم به شما بدهد.

بلو لاک بر اساس مانگای تحسین‌شده‌ای به همین نام نوشته «مونیوکی کانشیرو» و «یوسوکه نومورا» ساخته شده است. این داستان حول محور بازیکنان فوتبال دبیرستانی بااستعداد از سراسر ژاپن می‌چرخد که برای تبدیل شدن به بهترین مهاجم، در چالش‌های نفس‌گیر برنامه بلو لاک شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل دوم انیمه Blue Lock چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Radio times


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *