تریلر فیلم Duchess منتشر شد

تریلر فیلم Duchess منتشر شد که پر از صحنه‌های اکشن، خشن و بی‌رحمانه است و در آن «کرک» دشمنان خود را یکی پس از دیگری از بین می‌برد.

فیلم دوشیزه به کارگردانی «نیل مارشال»، نویسنده و کارگردان فیلم The Descent، داستان یک کلاهبردار را روایت می‌کند که به دنیای زیرزمینی قاچاق الماس وارد می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Duchess منتشر شد

در فیلم دوشس ، «شارلوت کرک» نقش زنی به نام «اسکارلت» را بازی می‌کند که پس از خیانت در دنیای قاچاق الماس، تشنه انتقام می‌شود. با آموزش‌های بی‌رحمانه، «اسکارلت» به یک جنگجوی بی‌امان تبدیل شده و در سفری به دنبال انتقام، دشمنان خود را یکی پس از دیگری از بین می‌برد.

 تریلر فیلم دوشیزه مشخص کرد که ما می‌توانیم انتظار صحنه‌های اکشن خشن و نفس‌گیر را در این فیلم داشته باشیم؛ جایی که «اسکارلت» با مهارت و بی‌رحمی دشمنانش را مغلوب می‌کند. علاوه بر «کرک»، «کالین اگلزفیلد»، «هوجی فورتونا»، «کولم مینی»، «استفانی بیچم» و «شان پرتوی» نیز در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

«نیل مارشال»، کارگردان فیلم‌های شناخته‌شده‌ای مانند نزول و پسر جهنمی 2019، دوشس را کارگردانی می‌کند. این سومین همکاری «مارشال» با «کرک» پس از فیلم‌های The Reckoning و The Lair است. اگر طرفدار فیلم‌های هیجان‌انگیز و انتقامی هستید، این فیلم را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Duchess چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *