تریلر انیمیشن Sonic x Shadow Generations Dark Beginnings منتشر شد

پوستر و تریلر انیمیشن Sonic x Shadow Generations Dark Beginnings منتشر شدند که وعده ماجراجویی‌ بسیار حماسی و پر از نوستالژی را می‌دهد.

انیمیشن Sonic x Shadow Generations Dark Beginnings که در سه قسمت منتشر خواهد شد، بازگشتی به داستان بازی ویدیویی محبوب سونیک نسل‌ها است، با این تفاوت که این بار شخصیت «شدو» نیز به جمع «سونیک» اضافه می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر انیمیشن Sonic x Shadow Generations Dark Beginnings منتشر شد + تاریخ انتشار

این انیمیشن سریالی که به نوعی بازسازی داستان بازی ویدیویی Sonic Generations محسوب می‌شود، با حضور شخصیت «شدو»، رنگ و بوی جدیدی به خود گرفته است. طبق گزارش‌ها، Sonic x Shadow Generations: Dark Beginnings در قالب 3 قسمت منتشر خواهد شد و پیش از آغاز سال جدید میلادی به روی آنتن خواهد رفت.

در تریلر منتشر شده، شاهد صحنه‌های اکشن نفس‌گیر، نبردهای حماسی بین «سونیک» و «شدو»، همچنین لحظات طنز و سرگرم‌کننده‌ای هستیم. به نظر می‌رسد که انیمیشن سونیک و شدو برای طرفداران قدیمی «سونیک» و همچنین کسانی که به دنبال یک انیمیشن جدید و جذاب هستند، بسیار هیجان‌انگیز باشد.

اطلاعات دیگری از جمله داستان کامل انیمیشن، صداپیشگان و عوامل سازنده آن هنوز منتشر نشده است. با این حال، طرفداران می‌توانند منتظر جزئیات بیشتر در آینده باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر انیمیشن Sonic x Shadow Generations Dark Beginnings چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *