تریلر فصل دوازدهم سریال Futurama منتشر شد

تریلر فصل دوازدهم سریال Futurama بالاخره منتشر شد. این فصل 10 قسمتی از 29 جولای (8 مرداد) به صورت هفتگی در «Hulu» پخش خواهد شد.

این فصل جدید سریال انیمیشنی فیوچراما ماجراهای تازه‌ای را برای خدمه Planet Express به ارمغان می‌آورد که شامل شخصیت‌های اصلی مانند «فرای»، «لیلا»، «بندر»، «پروفسور فارنسورث» و سایر اعضای تیم است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فصل دوازدهم سریال Futurama منتشر شد

در فصل دوازدهم سریال فوتوراما اعضای Planet Express در یک بازی خطرناک شرکت می‌کنند. به نظر می‌رسد این بازی بخشی از جشن تولد یکی از اعضا باشد. «بندر» در این یک قسمت به روستای اجدادی خود سفر می‌کند و با کشف رازهای تاریک در مورد گذشته‌اش مواجه می‌شود.

همچنین در این فصل، هوش مصنوعی نقشی برجسته دارد و خدمه Planet Express با هوش مصنوعی‌های دوست‌داشتنی و همچنین دشمنان خطرناک روبرو خواهند شد. باقلا که غذای مورد علاقه «لیلا» است، در داستان نقشی غیرمنتظره و مهم ایفا خواهد کرد.

رابطه عاشقانه و جذاب بین ف«رای» و «لیلا» در فصل جدید به نقطه عطفی مهم خواهد رسید و تغییرات بزرگی را در داستان آنها شاهد خواهیم بود. این فصل ترکیبی از ماجراهای هیجان‌انگیز، رازهای تاریک، هوش مصنوعی، عاشقانه و اتفاقات غیرمنتظره را برای بینندگان به ارمغان خواهد آورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فصل دوازدهم سریال Futurama چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: IGN


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *