تریلر انیمه Dan Da Dan منتشر شد + تاریخ انتشار

تریلر انیمه Dan Da Dan هیجان‌انگیزتر از همیشه منتشر شد. تاریخ انتشار این انیمه پرطرفدار در تاریخ 15 سپتامبر 2024 خواهد بود.

تریلر سوم انیمه DAN DA DAN که اقتباسی از مانگای محبوب Yukinobu Tatsu است، تاریخ پخش را اعلام کرد و اطلاعات جدیدی درباره موسیقی‌های متن به اشتراک گذاشت. طبق جدیدترین تریلر منتشر شده، این انیمه قرار است از تاریخ 12 مهر 1403 (3 اکتبر 2024) در ژاپن روی آنتن برود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر انیمه Dan Da Dan منتشر شد

مانگای DAN DA DAN از آوریل 2021 در مجله دیجیتال «Shonen Jump+» منتشر می‌شود و نسخه انگلیسی آن نیز توسط «VIZ Media» در دسترس است.

پخش جهانی اولین سه قسمت انیمه با عنوان DAN DA DAN: First Encounter از تاریخ 10 شهریور 1403 (31 اوت 2024) در آسیا، 16 شهریور 1403 (7 سپتامبر 2024) در اروپا و 22 شهریور 1403 (13 سپتامبر 2024) در آمریکای شمالی آغاز خواهد شد. «Crunchyroll» نیز قرار است این انیمه را از مهرماه 1403 (اکتبر 2024) به صورت استریم پخش کند.

داستان انیمه درباره «Momo»، دختری از خانواده‌ای که به اجنه اعتقاد دارند و «Okarun»، همکلاسی او که به علوم خفیه علاقه‌مند است، روایت می‌شود. پس از نجات «Okarun»، توسط «Momo»، آنها به بحث و تبادل نظر درباره وجود اجنه و موجودات فضایی می‌پردازند.

برای اثبات اعتقاداتشان، «Momo» به بیمارستانی متروکه و «Okarun» به تونلی که شایعه شده تسخیر شده است می‌روند. آنها با پدیده‌های ماوراء الطبیعه مواجه شده و قدرت‌های جدیدی پیدا می‌کنند که بر دنیای آنها تاثیر می‌گذارد.

تریلر همچنین نگاهی به آهنگ آغازین Otonoke از گروه Creepy Nuts و آهنگ پایانی «TAIDADA» از گروه راک «Zutto Mayonaka de ii Noni» (یا ZUTOMAYO) را ارائه داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر انیمه Dan Da Dan چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Crunchyroll


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *