تریلر فیلم The Room Next Door منتشر شد

تریلر فیلم The Room Next Door به کارگردانی «پدرو آلمودوار» منتشر شد. این فیلم نخستین تجربه کارگردان اسپانیایی به زبان انگلیسی است.

اولین تریلر از فیلم اتاق همسایه به کارگردانی «پدرو آلمودوار» و با بازی «جولین مور» و «تیلدا سوینتون» منتشر شد. این فیلم، نخستین تجربه «آلمودوار» به زبان انگلیسی است و در جشنواره فیلم «ونیز» که در 2 سپتامبر برگزار می‌شود، به نمایش درمی‌آید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم The Room Next Door منتشر شد

The Room Next Door داستان دو دوست قدیمی به نام‌های «اینگرید» (با بازی مور) و «مارتا» (با بازی سوینتون) را روایت می‌کند که در دوران جوانی و زمانی که هر دو در یک مجله کار می‌کردند، بسیار نزدیک بودند. با گذشت زمان، «اینگرید» به یک نویسنده معروف در ژانر بیوگرافی تبدیل می‌شود، در حالی که «مارتا» به عنوان خبرنگار جنگ مشغول به کار است.

The Room Next Door دومین فیلم «آلمودوار» پس از مادران موازی بوده که در سال 2021 در «جشنواره فیلم ونیز» نمایش داده شد و جایزه بهترین بازیگر زن را برای «پنه‌لوپه کروز» به ارمغان آورد.

این فیلم در رقابت‌های «جشنواره ونیز» امسال نیز در کنار آثاری مانند Queer از «لوکا گوادانینو»، ماریا از «پابلو لارائین» و Joker: Folie à Deux از «تاد فیلیپس» به نمایش درخواهد آمد. پس از اکران در «ونیز»، Room Next Door از 20 دسامبر (30 آذر) توسط «Sony Pictures Classics» در سینماها اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم The Room Next Door چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *