تیزر فصل دوم سریال Monster منتشر شد

«نتفلیکس» تیزر فصل دوم سریال Monster با عنوان هیولاها: داستان لایل و اریک منندز را منتشر کرد. این سریال در 29 شهریور به نمایش درمی‌آید.

«نتفلیکس» اعلام کرده که سریال هیولاها: داستان لایل و اریک منندز ، دومین قسمت از مجموعه آنتولوژی جنایی حقیقی «رایان مورفی» و «ایان برنان»، در تاریخ 19 سپتامبر (29 شهریور) به نمایش درخواهد آمد. این سریال به روایت واقعی ماجرای دو برادر، «لایل» و «اریک منندز» می‌پردازد که در سال 1989 به جرم قتل والدین ثروتمندشان، «خوزه» و «مری لوئیس کیتی منندز»، محکوم شدند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تیزر فصل دوم سریال Monster منتشر شد

تیزر 48 ثانیه‌ای منتشر شده از این سریال، با نمایش جملاتی آغاز می‌شود که توضیح می‌دهند در 20 اوت 1989، «لایل» و «اریک منندز» والدین خود را به قتل رساندند. سپس در ادامه تریلر، دیده می‌شود که این دو برادر به سمت خانه‌ی خود می‌رانند و وارد ملک «منندز» می‌شوند. لحظه‌ای پس از ورود آن‌ها به خانه، صدای یک شلیک تنها شنیده می‌شود.

داستان این سریال، روایتی از ماجرای تاریخی است که جهان را به لرزه درآورد و راه را برای علاقه‌مندی‌های مدرن به جنایت‌های واقعی باز کرد. در طول محاکمه، دادستان ادعا می‌کرد که این دو برادر به دنبال به ارث بردن ثروت خانواده‌شان بوده‌اند. با این حال، آن‌ها همچنان معتقدند که اقداماتشان ناشی از ترسی بوده که از یک عمر آزار جسمی، روحی و جنسی از سوی والدینشان به وجود آمده بود.

فصل دوم سریال مانستر به بررسی این پرونده تاریخی می‌پردازد و از مخاطبان می‌پرسد:

چه کسی واقعاً هیولا است؟

در این سریال، «خاویر باردم» در نقش «خوزه منندز» و «نیکولاس الکساندر چاوز» در نقش «لایل منندز» به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین، «کلویی سونی» (مری لوئیس کیتی منندز)، «کوپر کوچ» (اریک منندز)، «نیتن لین» (دامینیک دان) و «آری گرینور» (لسلی آبرامسون) از دیگر بازیگران این سریال هستند

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تیزر فصل دوم سریال Monster چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *