تریلر انیمیشن ارباب حلقه ها منتشر شد

برادران وارنر چندی پیش تریلر انیمیشن ارباب حلقه ها را منتشر کرد که قرار است در تاریخ 13 دسامبر 2024 (23 آذر 1403) به اکران درآید.

ماجراجویی‌های بیشتر در دنیای سرزمین میانه در انتظار است. این فیلم که به کارگردانی «کنجی کامیاما» ساخته شده، 261 سال پیش از رویدادهای حماسی یاران حلقه رخ می‌دهد. در این سریال، «هلم همراهند» به عنوان قهرمان اصلی داستان، نقش‌آفرینی می‌کند و داستان آن براساس یکی از روایت‌های «جی.آر.آر. تالکین» در ضمیمه‌های کتاب ارباب حلقه‌ها نوشته شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر انیمیشن ارباب حلقه ها

«برایان کاکس» در این اثر به صداپیشگی شخصیت نمادین شاه روهان پرداخته است. همچنین «میرندا اتو» که در سه‌گانه فیلم‌های «پیتر جکسون» حضور داشت، به صداپیشگی شخصیت اصلی خود، «ائووین»، بازمی‌گردد.

در این انیمیشن جدید، شاه باید از سرزمین خود در برابر ارتش دانلندینگ‌ها دفاع کند و داستان اصلی نحوه نام‌گذاری دژ هلمز دیپ را به تصویر می‌کشد.

از دیگر صداپیشگان این فیلم می‌توان به «گایا وایز»، «لوک پاسکوالینو»، «لارنس اوبونگ ویلیامز» و «شاون دولی» اشاره کرد. داستان این فیلم توسط «جفری ادیس» و «ویل متیوز» نوشته شده و فیلمنامه آن به قلم «فیبی گیتینز» و «آرتی پاپاگئورگیو» است.

این فیلم توسط استودیوهای انیمیشن برادران وارنر، نیو لاین سینما و سولا انترتینمنت تولید شده و برادران وارنر مسئولیت توزیع آن را برعهده دارد.

داستان‌های سرزمین میانه تالکین همچنان به صورت اقتباس‌های تصویری برای مخاطبان قدیمی و جدید عرضه می‌شوند. فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت از سرویس پرایم ویدیو نیز در حال توسعه است. این سریال کاملاً از فیلم انیمیشنی جدا است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر انیمیشن سریالی Lord of the Rings: War of the Rohirrim چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *